Penny Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) Vandaag was het speklappen, snijbonen, gem sla en aardappels. En nog een stuk van mijn appeltaart die ik gisteren bakte, met slagroom en roomijs. En mijn man zei vanavond dat ik een dikke kont krijg...., de rest vd taart laat ik dus maar voor wat het is! Het is ook niet niks, sinds ik stopte met drinken ben ik nu ruim 10kg aangekomen!! 14 oktober 2019 bewerkt door Penny De e was van stoptE gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 1 minuut geleden zei Penny: ruim 10kg aangekomen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik door het stoppen met roken. Zelfgebakken appeltaart is toch ook lekker zónder slagroom en roomijs? Misschien is dat wat om mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Echt, niet normaal he! Ik at ook echt niks en braakte erg veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Is er iemand met ervaring mbt spataders verwijderen? Tips zijn erg welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Een vriendin heeft ze laten weglaseren. Dat heeft voor haar goed gewerkt. Omdat ze er erge last van had, is het vergoed. Als je het zelf moet betalen is het kostbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Laseren, ik ga het opzoeken. Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden