Rosee Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Nog meer mensen voetbal aan t kijken? Vind t maar n saaie wedstrijd tot nu toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 (bewerkt) Wie tegen wie? Ik vind voetbal maar een saaie en hopeloze bedoeling. Alleen als FC Utrecht kampioen wordt, laat dan maar even weten. Dan hang ik een spandoek voor mijn raam, een gejat, beklad laken van de GGZ. 10 oktober 2019 bewerkt door Myle woord toegevoegd Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Nee het Nederlands Elftal tegen Noord Ierland. Kwalificatie voor het EK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Hier is het ook rustig. Niet dat dat een uitzondering is. Het is mij té rustig. Ik kijk haast uit naar een confrontatie tussen Ajax en wieookmaar. Ik wil geen gewonden hoor. Dat niet. Het is gewoon mijn gevoel van hier niet "passen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden