Smaragd Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Vandaag geen trek @Waldorff ? Het meest vervelende aan trek, althans zoals ik het ervaar, is dat het je zo ineens kan overvallen. Dat is het enge en vervelende en dan moet je anticiperen. Terwijl er natuurlijk wel een patroon inzit. Dat in kaart brengen. Probeer het maar heel rationeel te bezien, alsof ik het dan beter kan plannen. Trek valt niet te plannen, wel hetgeen je dan kan inzetten om verzet te bieden tegen die trek. Vandaag heb ik iets heel spannends bv gedaan en dan denk ik....nu zal de trek wel komen, maar het is er niet, totaal niet. Weird brein af en toe. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 14 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Nee vandaag nergens last van gelukkig @Smaragd. Ik moet triggers zoals gisteren registreren in mijn E-health module van mijn behandelende instantie en zo gaan we dat in kaart brengen. Niet alleen negatief, ook positieve dingen registreer ik daar in. (Overwinningen) jij ook een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden