Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 september 2019


doorbijter

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Spinder:

Ja bizar hè Annie wat je door die rot medicijnen kan ervaren!! En ook de angsten die je ontwikkeld en later je er niets meer bij kunt voorstellen.

voorlopig ontwikkel en ervaar ik op het moment vele angsten. Jammer want die kan ik er nu echt niet bij hebben.

Ja we gaan ervoor!

domme vraag maar wat betekent DR/DP en wat zijn Windows?@Annie87

In het Engels spreken ze van Windows en waves. De waves (golven) zijn momenten waarop je erg veel ontwenningssymptomen ervaart. Tijdens Windows ervaar je vrijwel geen klachten. Ik heb nooit volledige Windows gehad, wel gedeeltelijke waarop ik minder klachten had, of ze minder intens waren...

DR is derealisatie DP is depersonalisatie 

derealisatie is een heel onwerkelijk gevoel (voor mij voelt het alsof ik in een trip zit, de wereld om me heen voelt vreemd aan) 

depersonalisatie voelt alsof je eigen bewegingen bijvoorbeeld niet van jezelf zijn. Ik heb het zo ervaren tenminste. Mijn armen voelden alsof ze niet van mij waren, het voelde alsof iemand anders mij voortbewoog en als ik sprak, leek het niet mijn eigen stem te zijn. Heel naar.... 

het is absoluut geen psychose! Ook geen voorteken van een psychose. Ik was er wel helemaal bij als ik het had. Maar het voelt super vreemd en ik vond het afschuwelijk. Het is op dit moment bijna verdwenen. Hopelijk blijft dat zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...