benzonder Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Ben doodsbang om te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cornelis Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Ik wil.van alpra afkicken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 @cornelis ik ben begonnen met 2mg alprazalom. Ik haal er een kwart af per 3 a 4 wk. Maar is pittig. Ik probeer sinds 2 wk niks meer te negeren. Imipramine mocht ik nog niet afbouwen . Ik heb 125 mg. Heb er stiekem in 4 wk tijd 50 mg afgehaald. Ik voel me niet depressief maar ben wel onrustig. Ik had ook quetapine voor de slaap. Ik sliep er eerst goed op maar werd steeds minder. Nu probeer ik het te laten staan en slaap soms niet dan weer 5 u dan 4 uur gister 3 uur. Soms maar 1 uur. Ik heb erg last van trillingen in mijn lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 39 minuten geleden zei cornelis: Ik wil.van alpra afkicken Hallo @cornelis, wellicht kan @Kannietmeer je hierin adviseren of andere mensen, ik heb er te weinig verstand van. Ik zou iig niet het voorbeeld volgen om stiekem 50 mg af te halen zoals Yollie aangeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 (bewerkt) Ik wil geen valse hoop geven hoor maar zal dat eerlijk aan de psyhiater vertellen. Ik ben nu ook gestopt om er niks meer van af te halen 4 februari 2020 bewerkt door Yollie Niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden