Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 19 september


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Goede nacht gehad? 
Ik heb behoorlijk geslapen, weliswaar vaak even wakker maar wel een uur of 7 kunnen pitten in totaal. Prima for the moment. 

Dappere benzowarriors, ik hoop dat jullie een zo goed mogelijke dag beleven. Elke dag is een dag dichterbij genezing, vergeet dat niet.

Hebben jullie nog iets op het programma staan? Ik mag straks eerst met mijn moeder naar de cardioloog (zij moet op controle) en vanmiddag zoeken eega en ik de natuur op, het belooft een aangename dag te worden. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Fijn @Cyclad58 dat je 7 uur hebt geslapen, ik zo ongeveer 6 a 6,5 denk ik...in ieder geval wel een redelijk lange ruk van 23 uur tot half 5.
Heerlijk de natuur in, geniet ervan :)

Vanmorgen weer wat onrust in bed en een licht angstig gevoel uit bed, wat zweterig en net of ik onder hoogspanning sta ofzo. Toen mijn dochter weggebracht naar school en gelijk door naar mijn paard. Wat lichamelijke arbeid verricht en dan zakt het meestal wel altijd... Nou zo de kleine man naar bed brengen en zelf ook even rust...

Hoe gaat het met de rest vandaag???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de overstap op diazepam slaap ik lang niet meer zo goed als voor die tijd. Toen kon ik echt nachten maken van 10/11 uur. Ook nog toen ik met was overgestapt, toen sliep ik zelfs s middags ook soms nog even, maar de laatste maand slaap ik steeds minder lang. Vanmorgen zelfs al om 6 uur wakker en niet meer in slaap gevallen. Dat is wel even een omschakeling. Nu moet ik wel zeggen dat voor alle ellende begon ik een echt ochtendmens was en altijd voor 7 uur wakker was, dus msc komt dat al wel terug. Maar t is wel even wennen, na jaren soms wel tot 9 uur hebben kunnen slapen. Ik slaap trouwens wel aan 1 stuk en maak wel nachten van een uur of 8.

 Helaas word ik dan ook vanmorgen weer ellendig wakker. Nu gaat t gelukkig ietsje beter. @EefjeJ even bezig zijn en je gedachten verzetten helpt idd ook vaak wel. Ik moest vanmorgen ook al even op pad. 

Jongens zijn over een uurtje al vrij vandaag, en dan vanmiddag nog met de jongste een afspraak in t zkh (tandarts). Dan heb ik de drukte ook wel weer gehad voor vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog weer even een andere vraag. Al een tijd heb ik steeds meer klachten tijdens mijn menstruatie. Echt veel krampen en behoorlihk pijnlijk. Ik leef echt 2 dagen op paracetamol en dan nog voel ik me bagger. Nooit gedacht dat dit met ontwenning of benzo gebruik te maken heeft hoor, maar nu vraag ik toch maar eens of er meer dames zijn die dit herkennen. Ik moet morgen naar de gyn voor een inwendige echo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei doorbijter:

Nog weer even een andere vraag. Al een tijd heb ik steeds meer klachten tijdens mijn menstruatie. Echt veel krampen en behoorlihk pijnlijk. Ik leef echt 2 dagen op paracetamol en dan nog voel ik me bagger. Nooit gedacht dat dit met ontwenning of benzo gebruik te maken heeft hoor, maar nu vraag ik toch maar eens of er meer dames zijn die dit herkennen. Ik moet morgen naar de gyn voor een inwendige echo

Ja ik herken dat...sowieso verergeren mijn klachten vd ontwenning voor en tijdens mijn menstruatie en soms ook veel krampen en last van mijn rug, laatst erge pijn wat doortrok naar mijn rechterbeen, ik kon er niet van slapen. Dit soort dingen had ik eigenlijk nooit, wel wat lichte krampen, maar verder eigenlijk niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei doorbijter:

Goh, De link nooit gelegd, maar zou er ook hier een verband met die ellendige benzooi zijn, bah. T gooit je hele leven overhoop

Ja ik denk dat er zeker een verband is, op benzobuddies is er zelfs een aparte groepstopic geopend over problemen mbt menstruatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

Sinds de overstap op diazepam slaap ik lang niet meer zo goed als voor die tijd. Toen kon ik echt nachten maken van 10/11 uur. Ook nog toen ik met was overgestapt, toen sliep ik zelfs s middags ook soms nog even, maar de laatste maand slaap ik steeds minder lang. Vanmorgen zelfs al om 6 uur wakker en niet meer in slaap gevallen. Dat is wel even een omschakeling. Nu moet ik wel zeggen dat voor alle ellende begon ik een echt ochtendmens was en altijd voor 7 uur wakker was, dus msc komt dat al wel terug. Maar t is wel even wennen, na jaren soms wel tot 9 uur hebben kunnen slapen. Ik slaap trouwens wel aan 1 stuk en maak wel nachten van een uur of 8.

 Helaas word ik dan ook vanmorgen weer ellendig wakker. Nu gaat t gelukkig ietsje beter. @EefjeJ even bezig zijn en je gedachten verzetten helpt idd ook vaak wel. Ik moest vanmorgen ook al even op pad. 

Jongens zijn over een uurtje al vrij vandaag, en dan vanmiddag nog met de jongste een afspraak in t zkh (tandarts). Dan heb ik de drukte ook wel weer gehad voor vandaag

Ha @doorbijter, ik slaap nooit ene hele nacht aan 1 stuk door, wordt altijd wel een paar keer even wakker. is niet erg, maar op 8 uur slaap per nacht kan ik nooit rekenen, bij 7 uur houdt het wel op. Eigenlijk slaap je best wel heel goed, of heb je wellicht meer nodig? 

Daarnaast is het naar mijn idee een goed teken dat je oude slaapritme weer terugkomt. Als je je dan overdag ook goed voelt of gaat voelen heb je dat in elk geval bereikt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ ja, als er een eigen topic aan gewijd is, zal er ongetwijfeld een verband zijn. Dat ik daar nooit eerder over nagedacht heb. 

@Cyclad58 ik heb idd nogal veel slaap nodig, altijd al gehad. Als ik slecht slaap, voel ik me zeker weten slecht. Maar eerst me overdag weer eens wat beter gaan voelen. Tis nu ook weer ellende en ik moet zo nog naar t zkh met onze jongste. Gelukkig is de oudste bij een vriendje spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...