ikkanhet Geplaatst 5 september 2019 Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 Goeiemorgen ik zoek en zoek maar weet niet hoe ik verder moet gaan bij mijn eigen verhaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 september 2019 Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 (bewerkt) Schrijf je tekst in het vak eronder en druk dan op "Antwoord plaatsen". Het werkt net zo als wanneer je op anderen reageert en dat heb je al meermalen met succes gedaan. Ik ben benieuwd naar je eigen verhaal. 5 september 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 Ok zal het straks proberen als alles rustig is vanmorgen even druk, druk dan gun ik me er geen tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 september 2019 Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 En hier staat je vorige verhaal https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/12413-nieuw/?tab=comments#comment-1160560 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2019 Op 5-9-2019 om 11:40 zei Yana: En hier staat je vorige verhaal https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/12413-nieuw/?tab=comments#comment-1160560 Hoi Yana, Ik leer het nog wel voor ik jongetje ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2019 Op 5-9-2019 om 18:02 zei Klaas170: Lees: ik herinner me een eerdere bijdrage van je, heb zelfs een link voor je. Hoi Klaas170 Geloof dat ik nu goed zat haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2019 Op 5-9-2019 om 08:52 zei Bob: Schrijf je tekst in het vak eronder en druk dan op "Antwoord plaatsen". Het werkt net zo als wanneer je op anderen reageert en dat heb je al meermalen met succes gedaan. Ik ben benieuwd naar je eigen verhaal. Hoi Bob, Ja is allemaal nog een beetje vreemd en wennen voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden