Elfje Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik ben niet zo van de lange verhalen tikken dus ik hou het kort... Op de een of andere manier is het steeds bij mij 5 a 6 weken op en 1 week af. Als ik een terug val week heb gehad ben ik weer gemotiveerd om te stoppen en voel me na de ontwenningsverschijnselen weer goed. Maar dit houd 5 a 6 weken aan en dan komen die allesbeheersende trek weer terug. Ik lijk te vergeten hoe verschrikkelijk het is om te drinken, hoe ziek en emotioneel labiel ik word... Nou ja.. ik vergeet het niet maar het lijkt opeens allemaal wel mee te vallen en ik begin weer met excuses te verzinnen om te gaan drinken wat dan meestal ook gebeurd. Ik heb in een schriftje al opgeschreven hoe ontzettend klote het is om te drinken maar ik kan het terug lezen maar als ik trek heb doet het me niks... ik probeer er alles aan te doen om niet te drinken maar op de een of andere manier is het me nog niet gelukt. Heeft iemand tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Val je dan een hele week lang terug? Hoe drink je dan die week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elfje Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ja over het algemeen wel... dan drink ik een week van s'ochtends tot s'avonds...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elfje Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Weet iemand misschien een forum wat drukker bezocht wordt waar je kan praten over verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Dit forum wordt druk bezocht maar Je zit hier in een rustig gedeelte. Als je in de dagdraad van vandaag wat neerzet, krijg je heel snel reactie. https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/12527-dinsdag-13-augustus-2019/ Of je stelt je eerst voor in de "wie is wie" dat lezen ook veel mensen. 13 augustus 2019 bewerkt door bumperjim nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden