Svdl Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Help:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Niet doen. Einde discussie. Ga maar een ommetje maken weg van de koelkast. Svdl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Niet doen inderdaad. Ik heb mensen gezien en meegemaakt die refusal hadden en daarbij gingen drinken, echt afschuwelijk. Sterkte en probeer gedachten te verzetten, hoe moeilijk ook! Svdl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svdl Geplaatst 28 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Nieuwe dag nieuwe kansen het is goed gegaan gister yes bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 omdenken: ik wou dat ik het in huis had, refusul, als ik de zucht voel! Ziek worden wil niemand. Sterkte en zet 'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 Haha ja uitstekende observatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden