Wilhelmina Geplaatst 5 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 1 uur geleden zei Verbloemen: Nee ik ben totaal in paniek. Dikke enkels ken ik niet Maar misselijk en zenuwachtig is heel normaal. Ik hang ook de halve dag boven een emmer omdat ik denk dat ik moet spugen Ik had eerst bromezepam en nu ga ik Diazepam gebruiken misschien beter voor afbouwen de fabriek van Bromezepam sluit een paar maanden daarom moet ik van de dokter Diazepam gaan gebruiken liefs bv Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 3 uur geleden zei Verbloemen: Nee ik ben totaal in paniek. Dikke enkels ken ik niet Maar misselijk en zenuwachtig is heel normaal. Ik hang ook de halve dag boven een emmer omdat ik denk dat ik moet spugen Hennie heb jij ook een snelle pols en vreselijke zenuwachtig en paniek aanvallen vind me alsjeblieft niet lastig groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Tuurlijk vind ik jou niet lastig. Het is een hel waar we inzitten. Nou en of bij mij vliegen de paniekaanvallen ook om de oren. Helaas hoort dat er ook bij. Knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Lieve @Wilhelminaen @Verbloemen, ook bij de wat ouderen zoals jullie en ikzelf (ik ben 61) komt het goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 uurlijk vind ik jou niet lastig. Het is een hel waar we inzitten. Nou en of bij mij vliegen de paniekaanvallen ook om de oren. Helaas hoort dat er ook bij. Knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Dank jewel @Cyclad lief van je. Ik hoop het zo. Voor jou ook veel sterkte Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 17 uur geleden zei Wilhelmina: Ik had eerst bromezepam en nu ga ik Diazepam gebruiken misschien beter voor afbouwen de fabriek van Bromezepam sluit een paar maanden daarom moet ik van de dokter Diazepam gaan gebruiken liefs bv Wilhelmina Wat een zooi die Diazepam hele nacht niet geslapen tinnitus gaat hard overgeven misselijk trillen ziek vreselijke kan niet eten Gr Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 15 uur geleden zei Cyclad58: Lieve @Wilhelminaen @Verbloemen, ook bij de wat ouderen zoals jullie en ikzelf (ik ben 61) komt het goed hoor! Wat een ellende zo ziek als een hond met u komt het ook goed groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Had ik ook in het begin @Wilhelmina. Je lichaam moet er aan wennen. Hoeveel dia heb je nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Op 30-7-2019 om 20:07 zei Verbloemen: Heel herkenbaar @wilhemina. Ik durf ook niks meer en weet zo goed wat jij voelt. Op jouw vraag kan ik geen antwoord geven. Ik heb geen idee. allebei 40 jaar geslikt. Tis een schande van de artsen. Wij zitten met de gebakken peren en zij geven niet thuis. Hou vol... we gaan het redden. Knuffel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Zojuist zei Wilhelmina: Hennie Hennie ik heb eigenlijk een hekel aan artsen en vooral de psychiatrie ze zijn onmenselijk Altrecht is ook zo iets mij konden niet helpen en vele instanties ook niet niks voor mij ze delen wel graag pillen uit maar laten we maar met dit forum door gaan liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Ha @WilhelminaIk loop ook al een tijdje bij Altrecht. Eerst in Utrecht, nu in Woerden. Inderdaad willen ze alleen medicijnen voorschrijven. Dat schiet niet op. Het komt op onszelf neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Klopt @Wilhelmina. Ik heb dezelfde ervaring. Ik voelde me als een hopeloos geval. Maar hier worden we begrepen en krijgen we steun. Ik hoop ooit anderen tot steun te kunnen zijn. We houden vol !!!!! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 1 uur geleden zei Cyclad58: Ha @WilhelminaIk loop ook al een tijdje bij Altrecht. Eerst in Utrecht, nu in Woerden. Inderdaad willen ze alleen medicijnen voorschrijven. Dat schiet niet op. Het komt op onszelf neer. Altrecht is niet lief voor zieke mensen ze worden ook volgegooid met medicijnen en in een kamer gezet waar ze helemaal alleen in zitten onmenselijk ik kon iemand die daar in moest daar krijg je een trauma van vreselijk. Liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Ik heb dit ook meegemaakt in Hoorn. Niet 1 x maar rug keren. Traumatisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 2 uur geleden zei Verbloemen: Ik heb dit ook meegemaakt in Hoorn. Niet 1 x maar rug keren. Traumatisch Dat zijn geen dokters een mens moet je met respect behandelen liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 20 uur geleden zei Wilhelmina: Hennie ik heb eigenlijk een hekel aan artsen en vooral de psychiatrie ze zijn onmenselijk Altrecht is ook zo iets mij konden niet helpen en vele instanties ook niet niks voor mij ze delen wel graag pillen uit maar laten we maar met dit forum door gaan liefs Wilhelmina Er is geen bromezepam in de Nederlandse apotheken lekker is dat ik wil afbouwen met bromezepam dat was ik gewend diazepam kan ik niet tegen en nu heb ik lorazepam eerste nacht goed geslapen tweede dag niet waarom is bromezepam er tijdelijk uit daar hoor je niks over zeggen vind ik vreemd Liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mevrouwtje54 Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Wilhelmina: Er is geen bromezepam in de Nederlandse apotheken lekker is dat ik wil afbouwen met bromezepam dat was ik gewend diazepam kan ik niet tegen en nu heb ik lorazepam eerste nacht goed geslapen tweede dag niet waarom is bromezepam er tijdelijk uit daar hoor je niks over zeggen vind ik vreemd Liefs Wilhelmina @WilhelminaDat komt wel vaker voor dat een medicijn een tijd niet voorradig is,ik heb dat eind 2017 met Lorazepam gehad,stad en land afgebeld ,ik had het geluk dat ik een ziekenhuis apotheek gevonden had die ze nog wel had,was van een andere fabrikant toen begon de ellende goed in te zetten.Ik ben nu op Diazepam overgezet om af te bouwen wat ook niet echt lekker valt,maar blijven switchen is denk ik ook niet altijd een goed idee. Sterkte ermee Ik heb net even gekeken en ze verwachten Bromazepam 3 mg van het merk Sandoz in week 40 dus eind sept. eerste week okt. Andere merken tijd onbekend,dat kan dus nog veranderen. 8 augustus 2019 bewerkt door mevrouwtje54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 3 uur geleden zei mevrouwtje54: @WilhelminaDat komt wel vaker voor dat een medicijn een tijd niet voorradig is,ik heb dat eind 2017 met Lorazepam gehad,stad en land afgebeld ,ik had het geluk dat ik een ziekenhuis apotheek gevonden had die ze nog wel had,was van een andere fabrikant toen begon de ellende goed in te zetten.Ik ben nu op Diazepam overgezet om af te bouwen wat ook niet echt lekker valt,maar blijven switchen is denk ik ook niet altijd een goed idee. Sterkte ermee Ik heb net even gekeken en ze verwachten Bromazepam 3 mg van het merk Sandoz in week 40 dus eind sept. eerste week okt. Andere merken tijd onbekend,dat kan dus nog veranderen. Ik ga dat u gedaan heeft het ziekenhuis bellen eerst aan de Dokter vragen liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mevrouwtje54 Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Wilhelmina: Ik ga dat u gedaan heeft het ziekenhuis bellen eerst aan de Dokter vragen liefs Wilhelmina Lieve@WilhelminaIk denk dat je van de regen in de drup valt,je hebt kans dat het er gewoon niet meer is tot oktober. Het is jammer dat je je niet goed voelde op de Diazepam maar dat deed je ook niet meer op de Bromazepam Het was zeker mijn bedoeling niet om je valse hoop te geven. 8 augustus 2019 bewerkt door mevrouwtje54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 2 uur geleden zei mevrouwtje54: Lieve@WilhelminaIk denk dat je van de regen in de drup valt,je hebt kans dat het er gewoon niet meer is tot oktober. Het is jammer dat je je niet goed voelde op de Diazepam maar dat deed je ook niet meer op de Bromazepam Het was zeker mijn bedoeling niet om je valse hoop te geven. Ik heb nu lorazepam met deze ga ik verder probeere maar u gaf me geen valse hoop fijne avond groetjes Wilhelmina ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mevrouwtje54 Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 3 uur geleden zei Wilhelmina: Ik heb nu lorazepam met deze ga ik verder probeere maar u gaf me geen valse hoop fijne avond groetjes Wilhelmina ❤️ Hopelijk voel je je gauw iets beter en dat je dan weer verder kan afbouwen ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 10 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2019 Op 7-8-2019 om 15:20 zei Wilhelmina: Hennie ik heb eigenlijk een hekel aan artsen en vooral de psychiatrie ze zijn onmenselijk Altrecht is ook zo iets mij konden niet helpen en vele instanties ook niet niks voor mij ze delen wel graag pillen uit maar laten we maar met dit forum door gaan liefs Wilhelmina Niet opgeven Hennie ik had vandaag ook een rot dag veel angsten liefs Wilhelmina ♥️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 11 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Op 30-7-2019 om 20:07 zei Verbloemen: Heel herkenbaar @wilhemina. Ik durf ook niks meer en weet zo goed wat jij voelt. Op jouw vraag kan ik geen antwoord geven. Ik heb geen idee. allebei 40 jaar geslikt. Tis een schande van de artsen. Wij zitten met de gebakken peren en zij geven niet thuis. Hou vol... we gaan het redden. Knuffel ! Ik heb nu lorazepam afwachten maar het is allemaal gif groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 23 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2019 Op 7-8-2019 om 15:27 zei Verbloemen: Klopt @Wilhelmina. Ik heb dezelfde ervaring. Ik voelde me als een hopeloos geval. Maar hier worden we begrepen en krijgen we steun. Ik hoop ooit anderen tot steun te kunnen zijn. We houden vol !!!!! Liefs Hallo Hennie een tijdje ben ik niet op de site geweest ben ziek van afkicken nou heb ik last van flauwte ben er vreselijk bang voor hoort dat ook bij afkicken liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden