Spring naar bijdragen

Huiskamer 26 juni 2019


Leen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Waarom ben ik in de ochtend nog altijd zo angstig??? Getshie, nooit een fijn begin van de dag. Psychiater vindt het daarom nog niet verstandig om af te bouwen. Maar voor mijn gevoel blijf ik dan in een vicueze cirkel hangen. Wat denken jullie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Leen, er was blijkbaar nog iemand die een huiskamer opende rond hetzelfde moment. 
De ochtend lijkt voor veel mensen een moeilijk moment doordat de hormonen dan een andere balans hebben ( dat is een vermoedelijke uitleg). Ook bij een depressie kan je dit patroon zien en heeft denk ik ook grotendeels de hormonale schommeling als oorzaak. Ik herinner me hetzelfde. De ochtend slechter dan de middag en avond. 

Ik heb je verhaal nog even niet zo duidelijk voor me dus ik weet niet of de pschiater gelijk heeft of niet. Als je puur klachten hebt die benzo gerelateerd zijn, dan moet je er zo snel mogelijk mee starten. Als je nog andere dingen in je lichaam in herstel hebt, dan kan soms wachten ook nuttig zijn. 
Je wilt gewoon afbouwen met de lorazepam toch? of wil je toch de overstap wel proberen naar Diazepam? Doorbijter doet het op het moment en dat gaat super goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...