Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 juni 2019


nancy

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei jopie:

En dat enkele ding dat je aan hebt domweg even uitspoelen en op de lijn hangen...

Ja, daar hing het dus vannacht. En vanmorgen er weer vanaf geplukt! :lol:

Geniet maar heerlijk van je kleinkinderen Jopie, dit zijn de parels, de dagen waarop we weer lang kunnen teren! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ook niet zoveel voordelen @Bor. Alhoewel... toch wel.

Ik lees extreem veel. Had ook tijdens de zkh opname veel leesvoer gekregen. Neem ik nu

a- l -l -e tijd voor. En trek in drank heb totaal niet. Sterker nog...ik moet er niet eens aan denken.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Bor:

Maarten zegt; "Als het niet direct lukt wat je graag wilt mag je het altijd nog een keer proberen".

 

Dat zeggen we hier toch ook altijd, @Bor? Knietjes afvegen en weer doorgaan... en sinds @Cleo66 hier is, is daar het rechtzetten van het kroontje
tussenin gevoegd. Vallen is niet het einde als je maar weer opstaat en doorgaat.

Mag ik zo brutaal zijn je te vragen naar welk concert je in november graat zou willen gaan? Niet bang zijn dat 'we' alle kaartjes voor je neus weg
zullen kapen. Daar is je muzieksmaak volgens mij te on-algemeen voor. ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga het doen, ik doe het .........

 me ( weer) aanmelden voor het jaarpact.... lang over gedacht. vandaag 5 maanden... dit kan, dit moet, dit wil ik!!!!!

Ik vier het met water met limoen. Elke dag een karaf met water en fruit. Nu vaak een tweede karaf. Staat nog bere- sjiek ook. ( van de A.C.  tion zeg maar :P)

Voor de foebulurs onder ons: veel kijkplezier!!!

Hier alles open en de ven nog aan. en nu even met hondje in de tweede slaapkamer dit typen. Hondje heeft een koeltesjaaltje om. gaat stukken beter voor haar. Voel me nog bereslapjes, maar ook een soort van blij. Ik kan het dus echt weer. Toch een momentje, zeg maar. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei kruidenthee67:

@Etty

En juist dat is zo essentieel...die gedachten, de keuze die hebt..al lijkt het soms anders...ze zijn er, maar ik hoef er niet (meer) naar te luisteren/handelen. 

Succes..

Vandaag iets soortgelijks. Met succes!

De baas was niet tevreden. Heb gereageerd op een manier die voor mij totaal nieuw is. Dacht ter plekke: ik heb de keuze. En iets niet goed doen, ‘geeft niets, mag best’, maar ik BEN niet slecht en ga er niet aan onderdoor. 

Het kan @Etty. Jezelf aangenaam verrassen met nieuw gedrag. Wens ik jou ook.

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @spiritik schrik weer van je bericht. twee pammen??? en nu niks?  kweenie wat ik ervan r mag  of moet vinden.  jouw leven.. maar je huisarts????????

 

ik ga maffen met een goed gevoel. 

 

slaap lekker allen. of wie nog moet werken, avond  of nachtdienst... sterkte,,,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Allen. 

Heerlijke dag gehad en eigenlijk nog....

Zwembad, spelen in de sproeier, zandkastelen maken.... Nee, strand nog niet eens aan toegekomen. Of misschien moet ik zeggen: het was niet nodig en ik durf het nog niet goed met 2 zulke kleintjes in zo'n brandende zon. 

Rennend, hijgend: "oma, mag ik bij dat meisje met de lange witte haren binnen?" Ze wordt groot.... Ineens. 

Maar... Ik kruip erin. Dit met die kleintjes is mij te waardevol om vermoeid aan zo'n dag te beginnen. 

Nog één dagje.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...