Difficult Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 @doorbijter vorige afbouw was ik van lorezepam naar diazepam gegaan. Ik ben van 15mg diazepam langzaam naar de 10mg gegaan en toen in een keer gestopt. Dit raad ik niet aan. Ik dit opgevangen door thc olie, maar was mega zwaar. Ik ben impulsief en eigenwijs, vandaar die actie. Ik ging me toen na drie maanden beter voelen. Het ergste vond ik de onbegrip van de omgeving, het uitzichtloze gevoel en de angst. Ik ben een half jaar later ad en as gaan afbouwen dit ging helaas fout. Toen weer lorezepam- niet overgestapt op diazepam en nu sinds drie weken medicatie vrij. Het is een zeer intens proces, het is mishandeling dat deze medicatie onder de maatschappij wordt voorgeschreven Hou vol het wordt minder. Op hoeveel zit je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 @Difficult dan ben je idd nogal eigenwijs. Zo ga ik het iig niet doen. Ik ben met overgestapt van 0.5 lora naar 5 dia en heb daarnaast nog 1,5 lora die ik de komende weken ook ga omzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Zo is het @doorbijter! Je eigen koers varen nu... Rustig aan.. komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 @doorbijter ik ben gister en eergisteren eens iets gaan uitproberen, normaal neem ik de Diazepam altijd op vaste tijden in. Zo rond 8 uur in de morgen en dan meestal na het avond eten weer. De laatste 2 avonden nam ik de 2e inname pas om 12 en 1 uur s’nachts omdat ik toen ging slapen. Voor m’n gevoel had ik zo de hele nacht zonder gekunt, niks geen tussentijdse ontwenning. Om maar even aan te geven hoelang het middel door werkt als je erop ingesteld bent . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 @Robbin wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Ik hoop dat straks ook te mogen ervaren. Gelukkig heb ik vanavond wat minder onrust dan die hel van gisteren. Hopelijk zo ook rustig slapen en dan weer kijken wat de dag van morgen brengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden