Lika Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 9 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 Ik heb net een artikel gelezen over ‘high functioning depression’ en het leek wel of het over mijzelf geschreven was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 Kun je een link plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 9 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2019 https://www.scarymommy.com/signs-high-functioning-depression/?utm_source=FB Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2019 (bewerkt) Ja, in die categorie val ik ook. En ik besef me goed dat mensen mij daarom niet snel zullen verdenken van alcoholisme. Voor de buitenwereld zijn er geen (duidelijke) signalen waarneembaar. Maakt het dus makkelijk om mezelf te verbergen, waar ik gebruik van maak Was beter voor me geweest als het op mijn voorhoofd geschreven stond. 10 juni 2019 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden