Sandra46 Geplaatst 31 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2019 Ik ben 4 maanden gestopt met alprozolam ...Ik heb ze wel zeker 16 jaar genomen. En heb nog altijd dove handen en kippen en ogen. Nog iemand die dat gevoel kent aub.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra46 Geplaatst 31 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2019 Lippen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Sandra, je zit nu bij alcoholdebaas, ik denk dat je je berichtje beter even kunt zetten onder benzosebaas, dan krijg je zeker reacties! Succes en sterkte met het stoppen overigens, goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kzegmaarzo Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Benzo's remmen de aanmaak van melatonine en zorgen ervoor dat je vitaminen en mineralen kwijtraakt. Benzo's doen ook wat met je gaba. Dat stofje kan je lichaam zelf aanmaken als je zorgt voor volwaardige voeding plus wat voedingssupplementen maar vraag daarvoor advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden