Spring naar bijdragen

Woensdag 22 mei 2019


Aanbevolen berichten

Hier ook een mierenplaag. Die eten het cement tussen mijn bakstenen uit. :( Het helpt inderdaad om het geurspoor te onderbreken. Ik heb koffiedrab gebruikt en dat helpt ook. Een nest minder. Waar de mieren nu heengaan is me nog een raadsel, hopelijk niet ergens in de kruipruimte of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Hé meis, ja hier gaat het nog steeds goed al bijna tien jaar, heb wel een herseninfarct gehad, maar na wat dingen die ik daaraan overgehouden heb, mag ik niet klagen, en hoe gaat het met jou? Nog steeds aan het buikdansen?

Wow dat is wel heftig zeg, een herseninfarct! 
Werk je nog bij de dierenambulance? 
Ik heb nu drie hondjes. Eentje had ik toendertijd al, zij is nu een oud besje aan het worden. Gezellige boel hier, echt leuk. Dat is echt wat ik altijd graag wilde, een gezellig roedeltje. 
Vanavond mag ik weer lesgeven. Leuk groepje enthousiaste leerlingen en af en toe een show of een fotoshoot. Dat wordt wel steeds meer werk, sportschool enzo want ik ben inmiddels grijs aan het worden....de laatste jaartjes showgirl aftellen en vooral nog even heel erg van genieten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei spirit:

Dat is leuk om te doen met de wandelapp hé Bilo!

Ik ga hem ook maar weer eens op mijn telefoon zetten.

Goed bezig hoor!

Ja is top. En het motiveert ook wel om dan net die 10.000 stappen dan maar te halen en in avond nog blokje om te doen.

Leuk da je zo'n spontane ontmoeting had

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Ja, ik vind dat altijd wel wat hebben.

Dan ben je gewoon helemaal niet op zoek en komt het gewoon op je pad.

 

Haha ja dat vind ik ook. Soms lijkt het wel of in de huidige maatschappij gewoon een praatje maken of mensen ontmoet moeilijker is. Vroeger gaf ik een wildvreemde wel eens een compliment als ik het ook echt meende. Maar werd ik aangekeken of ik een gek ben. Of praatje bij de bushalte ofzo. Wordt steeds minder. Dus super leuk voor jou :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...