Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 15-4-2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen toppers!

Hoe gaat het met jullie? Beetje kunnen slapen?

Ik heb voor het eerst sinds tijden ongeveer 8 uur geslapen en één keertje wakker geworden :o De nervositeit en het piekeren komt af en toe weer tevoorschijn, maar is te doen gelukkig. Die onrust 's ochtends bij het wakker worden is wel een doorzetter haha...ondanks een goede nacht gelijk onrustig en kuitkramp bij het ontwaken. Maar ik lees dat dat echt vaak voorkomt en ik blijf erin geloven dat het goedkomt :D 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

vanaf woensdag wordt het heerlijk weer zie ik. Mag van mij wel warm worden hoor na de slechte zomer van afgelopen jaar . Nou ja het was voor mij slecht omdat ik toen echt ziek was en niet naar buiten durfde te gaan .

@EefjeJ wat fijn dat je goed hebt geslapen en idd de onrust en opgejaagdheid zijn wel bijna het ergste van allemaal 

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hypertjeee Wat naar zeg! Lekker genieten dus van het mooie weer :D het is je gegund. Hoe gaat het nu met je? Nog steeds opvliegers?
Ja die onrust/nervositeit vind ik erg vervelend...en de angst af en toe. Het is al veel minder heftig aanwezig, maar toch soms dat stemmetje dat het misschien wel weer allemaal terugkomt...en dan denk ik later waarom zou het allemaal weer terug komen? Maar ja die negatieve stem is soms alles overheersend ;)

Vandaag trouwens ook al best lekker weer, vanmorgen een rondje gewandeld met de kleine. Wel een mega koude wind hier vanaf het ijselmeer, maar er moet wat aan mankeren :P Morgen ga ik trouwens naar de fysio voor mijn nek, ben benieuwd. Vorige week heeft het goed geholpen tegen de hoofdpijn, hopelijk nu weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat erg ik lees het steeds die onrust bij het wakker worden en ik heb dan dat ik er direct ook uit moet.maar het lukte mij vandaag om daarna ...huisje aan kant...boodschappen doen straks iets eten en dan hopelijk met een groot stuk chocola film kijken ookal zijn mijn ogen nog steeds niet helemaal goed..

Ik liet lang niets van me horen want het ging heel slecht ik krijg nu emdr voor die enge aanvallen

Wens jullie fijne avond met weinig of beter geen klachten Bibi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Bibi:

Wat erg ik lees het steeds die onrust bij het wakker worden en ik heb dan dat ik er direct ook uit moet.maar het lukte mij vandaag om daarna ...huisje aan kant...boodschappen doen straks iets eten en dan hopelijk met een groot stuk chocola film kijken ookal zijn mijn ogen nog steeds niet helemaal goed..

Ik liet lang niets van me horen want het ging heel slecht ik krijg nu emdr voor die enge aanvallen

Wens jullie fijne avond met weinig of beter geen klachten Bibi.

Oh wat erg Bibi, vraag me altijd af waar mensen opeens zijn; zijn ze klachtenvrij en leven ze verder of gaat het te slecht? In jouw geval was het dus het laatste. Hoop dat je nu het ergste gehad hebt. Veel sterkte en dikke knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat erg ik lees het steeds die onrust bij het wakker worden en ik heb dan dat ik er direct ook uit moet.maar het lukte mij vandaag om daarna ...huisje aan kant...boodschappen doen straks iets eten en dan hopelijk met een groot stuk chocola film kijken ookal zijn mijn ogen nog steeds niet helemaal goed..

Ik liet lang niets van me horen want het ging heel slecht ik krijg nu emdr voor die enge aanvallen

Wens jullie fijne avond met weinig of beter geen klachten Bibi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei EefjeJ:

@Hypertjeee Wat naar zeg! Lekker genieten dus van het mooie weer :D het is je gegund. Hoe gaat het nu met je? Nog steeds opvliegers?
Ja die onrust/nervositeit vind ik erg vervelend...en de angst af en toe. Het is al veel minder heftig aanwezig, maar toch soms dat stemmetje dat het misschien wel weer allemaal terugkomt...en dan denk ik later waarom zou het allemaal weer terug komen? Maar ja die negatieve stem is soms alles overheersend ;)

Vandaag trouwens ook al best lekker weer, vanmorgen een rondje gewandeld met de kleine. Wel een mega koude wind hier vanaf het ijselmeer, maar er moet wat aan mankeren :P Morgen ga ik trouwens naar de fysio voor mijn nek, ben benieuwd. Vorige week heeft het goed geholpen tegen de hoofdpijn, hopelijk nu weer...

Ja het gaat wel ok. De opvliegers heb ik echt elke dag maar ik klaag er niet over ik heb ergere dingen meegemaakt.  

En dat stemmetje heb ik ook. Wat als ik weer zo ziek wordt ? En dan zegt weer een ander stemmetje : doe ff normaal alles komt goed :)

ik ga ook naar de fysio voor mijn nek en het helpt echt 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Bibi:

Wat erg ik lees het steeds die onrust bij het wakker worden en ik heb dan dat ik er direct ook uit moet.maar het lukte mij vandaag om daarna ...huisje aan kant...boodschappen doen straks iets eten en dan hopelijk met een groot stuk chocola film kijken ookal zijn mijn ogen nog steeds niet helemaal goed..

Ik liet lang niets van me horen want het ging heel slecht ik krijg nu emdr voor die enge aanvallen

Wens jullie fijne avond met weinig of beter geen klachten Bibi.

 

13 uur geleden zei Hypertjeee:

Ja het gaat wel ok. De opvliegers heb ik echt elke dag maar ik klaag er niet over ik heb ergere dingen meegemaakt.  

En dat stemmetje heb ik ook. Wat als ik weer zo ziek wordt ? En dan zegt weer een ander stemmetje : doe ff normaal alles komt goed :)

ik ga ook naar de fysio voor mijn nek en het helpt echt 

 

@Hypertjeee wat fijn om te zien en te lezen dat het met jou steeds beter gaat super hoor ! Heb jij nog steeds andere medicijnen erbij en hoe bevalt de Citalopram? Het nerveuze is bij mij grotendeels verdwenen maar heb nog veel klachten vooral stijve ledematen zware benen stijve spieren stijve nek et cetera . Zijn er mensen die na lange tijd ook nog veel last hebben van erge moeheid en zwaarte lichaam ?

Liefs Eleonora

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-4-2019 om 08:24 zei Eleo31:

 

@Hypertjeee wat fijn om te zien en te lezen dat het met jou steeds beter gaat super hoor ! Heb jij nog steeds andere medicijnen erbij en hoe bevalt de Citalopram? Het nerveuze is bij mij grotendeels verdwenen maar heb nog veel klachten vooral stijve ledematen zware benen stijve spieren stijve nek et cetera . Zijn er mensen die na lange tijd ook nog veel last hebben van erge moeheid en zwaarte lichaam ?

Liefs Eleonora

Ja het gaat wel goed met me maar ben nog steeds niet gestopt met de dia. Nog een heel klein stukje te gaan , de sprong naar 0 maken , maakt me wel bang , maar het moet. Soms denk ik dat ik het onnodig heb uitgerekt maar deze tempo van afbouwen bevalt me gewoon.

ben ook blij voor jou dat het wat beter met je gaat vorig jaar hadden we het allebei erg zwaar. 

Liefs hypertjeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...