Marijk Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Bezigheden. Schilderen wordt vaak gebruikt als afleiding. Ik heb kleurboeken voor volwassenen. Maar na de stiften liggen de potloden nog netjes ongebruikt in de kast. Ik kan mij er niet toe zetten. Maar het werkt wel. Wij doen in de avonduren Wordfeud. Dat kan ook afleiding geven. Bolletje alle afleiding is goed. Misschien kun je veel mensen helpen bij het zoeken naar iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 1 uur geleden zei Marijk: Bezigheden. Schilderen wordt vaak gebruikt als afleiding. Ik heb kleurboeken voor volwassenen. Maar na de stiften liggen de potloden nog netjes ongebruikt in de kast. Ik kan mij er niet toe zetten. Maar het werkt wel. Wij doen in de avonduren Wordfeud. Dat kan ook afleiding geven. Bolletje alle afleiding is goed. Misschien kun je veel mensen helpen bij het zoeken naar iets. dat is ook wat ik doe. Kleuren. En ook ik kan me daar niet altijd toe zetten. Het is een makkelijker stap dan tekenen voor mij, want dat deed ik eingelijk. Maakte hele platen zelf. Maarja, komt wel weer denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marijk Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Misschien. En dan inkleuren. Jammer dat het nu niet lukt maar misschien later. En dan als bestand hier plaatsen zodat er mensen zijn die er iets mee doet. Schilderen, kleuren, of zelfs met kraaltjes .. dan houden we een wedstrijdje :). Het mooiste kunstwerk hangen we ik de h. Kamer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden