Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6-4 2019

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Kannietmeer:

heb heerlijk  gewandeld en samen wat gegeten. Echt diep genieten of me blij voelen zit er niet in, maar toch probeer ik bewust van de tijd te genieten en het zo veel mogelijk in te drinken.  Moet hem zo wegbrengen helaas, maar denk dat het wel goed komt. Twijfel toch weer of ik de medicatie die ik klaar had niet gewoon zal nemen, of dat ik toch een week extra op deze dosis ga bereiden.

Fijn dat je samen wat tijd hebt kunnen doorbrengen. Snap wel dat echt genieten er niet bij is. Maar ooit komt dat wel weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

idd. Hoop dat het snel gebeurd, maar zal geduld moeten hebben

Ook dat is herkenbaar. Ik geniet zeker van sommige momenten, maar niet meer zo optimaal als voorheen en  niet meer als vanzelfsprekend. Ook die weg omhoog gaat zeer geleidelijk zo lijkt het wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ook dat is herkenbaar. Ik geniet zeker van sommige momenten, maar niet meer zo optimaal als voorheen en  niet meer als vanzelfsprekend. Ook die weg omhoog gaat zeer geleidelijk zo lijkt het wel. 

ja, ik hoor het ook terug van veel mensen. Nu heeft mijn Amerikaanse benzo zusje geen AD, is 3 maanden klaar met afbouwen en haar gevoel komt echt al goed terug. Ze heeft  er 2 jaar over gedaan om af te bouwen en knapt echt zo goed op! Nu hebben wij natuurlijk al een verleden met angst en depressie, en dat had zij niet. Mogelijk ook een factor, maar ik neem toch ook de AD hierbij in ogenschouw. Ik weet dat, hoewel ik zo gigantisch langzaam ga, ik echt beinvloed wordt door de ADontwenning op het moment. Tegelijk knaagt het aan me, of het nog wel goed komt met mijn gevoel. Mijn hemel wat ben ik moeilijk, niet vooruit te branden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...