NickyLJ80 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zeg, slapen jullie uit vandaag? Regelochtendje vandaag. En straks uit school gelijk even zwemmen. We nemen een vriendinnetje mee, dus dochter zal zich prima vermaken. Ben elke keer nog steeds zo blij met haar zwemdiploma's. Zwemt toch een stuk relaxter Kan ik misschien even wat baantjes trekken. En een boek mee. Nu eerst koffie en een boodschappenlijstje maken. Dus bedenken wat we moeten gaan eten de komende dagen. Ik heb géén inspiratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Goedemorgen hier naar dagbesteding of wat daar voor door moet gaan veel plezier met zwemmen @NickyLJ80 Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Goedemorgen Nicky, Lars en alle frummers. Bakje maar om jouw mopperbui weg te spoelen Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 @Lars hartje! Wat is er voor ontbijt? Goedemorgen Nicky! bedankt voor de @bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Niet meer dan een broodje @Reacher niet eens een ei erbij dat is alleen in weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Morgen Vonneke. Ik kan wel een litertje cola gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Heb er geen zin in @Yvonne maar moet elke morgen heen doen alsof ik ziek ben helpt niet alleen als ik koots heb en dat kan ik niet alsof doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Lars: Niet meer dan een broodje @Reacher niet eens een ei erbij dat is alleen in weekend Gelukkig ben ik veganist popje Doe dan maar 1-tje met jam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Een broodje jam voor de liefhebber en @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 het klinkt ook bere saai @Lars. Misschien kun je internet afstruinen naar dingen die je op dagbesteding zou kunnen doen en dat voorstellen. Het geen invloed hebben op mijn dag zou me flink gek kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 En voor de katten wat groenvoer ze zijn zeker ook veganist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Niet noodzakelijk dingen die jij zou kunnen doen maar jullie daar samen. Als jij het niet kunt doen dan heb je in ieder geval iets om naar te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Lars: En voor de katten wat groenvoer ze zijn zeker ook veganist Die houden alleen van kattenkruid Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 En een Netflix account maken. Op internet een oproep plaatsen voor lotgenoten met jouw type hersenbeschadiging en tips vragen hoe zij de dag doorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Reacher: Niet noodzakelijk dingen die jij zou kunnen doen maar jullie daar samen. Als jij het niet kunt doen dan heb je in ieder geval iets om naar te kijken. wat denk je hoe de rest erbij zit ik doe wel wat als ik daar ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 oproep op netflix? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Ik moet wassen en aankleden heb het goed vandaag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Lars: oproep op netflix? Eh nee, oproep op internet en vragen of jullie Netflix mogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Reacher: Eh nee, oproep op internet en vragen of jullie Netflix mogen Zeg ik het weer verkeerd netflix account aanvragen. Punt. En/of op internet oproep plaatsen wat anderen met jouw type hersenbeschadiging doen om de tijd aangenamer te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Hahaha.... stop maar Reacher, als Lars zo'n bui heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 4 minuten geleden zei Lars: wat denk je hoe de rest erbij zit Eh ja, daar zeg je wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Zojuist zei Yvonne: Hahaha.... stop maar Reacher, als Lars zo'n bui heeft.... Ik heb in ieder geval een broodje jam van ‘m los gekregen Ik ga richting het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Wat een nette kat hierboven. Keurig netjes eten en geen kruimeltje aarde te zien. Kunnen die van mij nog wat van leren Nou Lars, je gebrek aan zin straalt er vanaf. Succes toch maar vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Reacher: Ik heb in ieder geval een broodje jam van ‘m los gekregen Ik ga richting het werk Werk ze Reacher .... En verder sluit ik me bij Nicky aan: maak er toch maar een leuke dag van Lars. Jij plezier met zwemmen Nicky. En sterkte met het lijstje... ik maak altijd op zondag een 'eetlijstje' voor de komende week... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden