Kannietmeer Geplaatst 16 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2019 Dag lieve mensen. Iedereen lekker geslapen? Knetter jongens... ik ben echt aan de down side of life opgestaan. En dat is niet tof! Ik ben mijn AD aan het afbouwen, ga echt langzaam. Maar merk toch de ontwenning. Misschien moet ik nog langzamer gaan. Ik ben gewoon zo moe van ontwenning en vind het erg moeilijk dit te accepteren. Ik ben echt zoveel minder goed functionerend op het moment, dat het me beangstigd. Ondanks dat ik weet dat het ontwenning is, en ik eigenlijk gewoon pas op de plaats moet maken met andere dingen in mijn leven, vind ik het echt moeilijk om de juiste mindset te vinden hiervoor. Nou ja, ik hoop dat de rest van de dag me wat afleiding gaat geven. Vanmiddag verjaardag van dochter van mijn broer die 12 jaar wordt. Hardstikke leuk...hoop ik. Daarna in de avond nog een concert in Utrecht en daarna gaan we eten bij een Syrische vriendin in dezelfde stad. Klinkt leuk. ..... en vermoeiend. Spreekt niet echt Nederlands. De afgelopen 4 jaar geen moeite mee gehad. Nu wel. He gatsie wat een gezeik Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 16 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2019 5 uur geleden zei Kannietmeer: Dag lieve mensen. Iedereen lekker geslapen? Knetter jongens... ik ben echt aan de down side of life opgestaan. En dat is niet tof! Ik ben mijn AD aan het afbouwen, ga echt langzaam. Maar merk toch de ontwenning. Misschien moet ik nog langzamer gaan. Ik ben gewoon zo moe van ontwenning en vind het erg moeilijk dit te accepteren. Ik ben echt zoveel minder goed functionerend op het moment, dat het me beangstigd. Ondanks dat ik weet dat het ontwenning is, en ik eigenlijk gewoon pas op de plaats moet maken met andere dingen in mijn leven, vind ik het echt moeilijk om de juiste mindset te vinden hiervoor. Nou ja, ik hoop dat de rest van de dag me wat afleiding gaat geven. Vanmiddag verjaardag van dochter van mijn broer die 12 jaar wordt. Hardstikke leuk...hoop ik. Daarna in de avond nog een concert in Utrecht en daarna gaan we eten bij een Syrische vriendin in dezelfde stad. Klinkt leuk. ..... en vermoeiend. Spreekt niet echt Nederlands. De afgelopen 4 jaar geen moeite mee gehad. Nu wel. He gatsie wat een gezeik Ha lieve Liz @Kannietmeer, dat afbouwen van de AD hakt er beslist in. Jij doet het, ik moet er nog steeds niet aan denken. Afleiding is altijd goed, de daginvulling klinkt als heel gezellig. Hier gaat het zijn gangetje, slapen gaat de laatste tijd redelijk tot goed en het gevoel was de afgelopen 3 weken prima, maar vandaag is het wat minder. Vanmorgen lange fietstocht gemaakt, dat doet een mens goed! Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 17 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 (bewerkt) Op 16-2-2019 om 16:38 zei Cyclad58: Ha lieve Liz @Kannietmeer, dat afbouwen van de AD hakt er beslist in. Jij doet het, ik moet er nog steeds niet aan denken. Afleiding is altijd goed, de daginvulling klinkt als heel gezellig. Hier gaat het zijn gangetje, slapen gaat de laatste tijd redelijk tot goed en het gevoel was de afgelopen 3 weken prima, maar vandaag is het wat minder. Vanmorgen lange fietstocht gemaakt, dat doet een mens goed! hi Ad, na een beetje slecht gevoel van de week, was ik zaterdag wel weer okay door veel afleiding ( dat was uitdagend, maar deed me toch goed) Vandaag geen terugslag van de drukke zaterdag en ook daar ben ik blij mee. De invulling van de dag en de avond was uiteindelijk fijn en gezellig, al voel ik nog steeds niet genoeg vreugde en plezier. Kan niet wachten op een nieuwe opleving of window, of gewoon volledige genezing. Oh, wat ik ook zaterdag ochtend merkte was dat ik bijna ontplofte van mijn ongeduld omdat mijn vriend zich niet klaar maakte om weg te gaan. Samen met de onrust in mijn kop ging dat maar net goed en heb ik gelukkig niet mijn relatie voor de bus gegooid, maar ik moest echt werken om mijzelf niet te laten ontploffen. Ook iets nieuws voor mij, want ik ben echt eigenlijk behoorlijk geduldig en begrijpend. Jippie voor de AD ontwenning In een gesprek met mijn benzozus, kwam ik er achter dat ik mogelijk ook te snel ga met de AD en ik heb dus rationeel de beslissing genomen om echt nog wat langzamer te gaan. ( van 75 mg naar 67 mg in 1 maand is net iets meer dan 10% en dat wordt toch wel als de max aanbevolen.) Al moet ik 2 jaar over doen, dat is beter dan teveel instabiliteit veroorzaken. Instabiel zijn vind ik veel slechter te verdragen. Maar ik moet dan zeker mijn ongeduld in toom houden, want man wat wil ik graag dat ik niet meer hoefde te taperen!! Wat een gezeik met die pillen. Het is goed te doen hoor, maar toch frustreerd het me op het moment Fijn dat je weer slaapt en je je goed voelt. Ook jij bent op weg naar echt volledige genezing en minder en minder wave achtige verschijnselen. Dagen dat je je minder goed voelt zijn ook voor de gewone mens heel normaal en moet je gewoon mee dealen helaas, maar die wetenschap dat het normaal is helpt mij om dingen in perspectief te zetten van het leven. Ga zo door buddy! We komen er wel! 1 van de redenen dat ik wil afbouwen met de AD is wat deze holistische psycholoog verwoord en ervaren heeft in haar eigen praktijk: https://www.youtube.com/watch?v=hNr8JPaEGwo 17 februari 2019 bewerkt door Kannietmeer Kaida74 en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden