Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 9-2-2019


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Lekker geslapen? Hoe gaat het in de benzostrijd? 

Het is zaterdag, de zon schijnt en ik had het plan opgevat om vandaag een mooi rondje hard te lopen. 
Het stinkt echter verschrikkelijk buiten en ik kreeg een NL-alert binnen: er is een gastank in Alblasserdam ontploft en de stank spreidt zich tot ver na Utrecht uit. Advies om ramen en deuren dicht te houden. Sporten lijkt me even geen optie. Erg jammer. Morgen viert mijn lief haar verjaardag, dan komt het er ook niet van. 

Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Ad,

tja, dat is echt balen. De wind neemt de stank dus niet gelijk naar andere oorden?

Ik denk dat ik vandaag maar gewoon nog even boodschappen moet doen en verder ga kijken of ik me in huis wat nuttig kan maken met een wasje en een klusje. Verder lekker ontspannen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kannietmeer:

Hi Ad,

tja, dat is echt balen. De wind neemt de stank dus niet gelijk naar andere oorden?

Ik denk dat ik vandaag maar gewoon nog even boodschappen moet doen en verder ga kijken of ik me in huis wat nuttig kan maken met een wasje en een klusje. Verder lekker ontspannen houden

Rond 12 uur was de stank wel weg. Ik heb begrepen dat het zelfs in delen van Drenthe te ruiken is geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sannie:

Niet meer gelukt Ad rondje lopen? Mijn dag bestond uit wat boodschappen hier en daar doen, de was en verder maar rustig aan.

Ja , ik ben om 12 uur een rondje gaan lopen. Ongeveer 3,6 kilometer. Daar waar ik wind tegen had stond ik bijna stil, maar windje mee liep wel lekker :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...