Spring naar bijdragen

Ibuprofen?


Annie87

Aanbevolen berichten

Zou gewoon voorzichtig zijn, maar proberen kan altijd. Ik heb geen redenen om het af te raden. Niet te vaak, niet te lang etc... als je veel pijn hebt helpt het soms wel bij mensen. Ibuprofen is niet geweldig voor de maag en darmen, maar als je ontstekingremmer nodig hebt bij de pijn, dan is het een eerste keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het komt goed lieve Annie, je komt er doorheen en je wordt echt weer beter.

Ik heb wel het idee dat je mogelijk echt langzamer moet afbouwen. Gezien je eerdere reacties, is 2 mg oxa per maand wel de max die je op verdraagbare wijze kan afbouwen. Je hoeft echt niet rond te springen, maar doodziek zijn is soms te voorkomen met de juiste methode.

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje @Kannietmeer

Ik heb een behoorlijke mental breakdown. 

Heb bijna 24 uur alleen maar gehuild. Suïcidale gedachtes. Terwijl het eigenlijk juist minder heftig is met de taperingstrips. Maar meer omdat het zo’n lang proces is. Zo oneerlijk. De crisisdienst weer gebeld, tegen beter weten in, want ik weet dat die toch niks kunnen doen. Er is namelijk niks voor helaas. 

Ik had gister in de avond naar 4,5 Mg moeten gaan, maar heb nog even 5 Mg genomen. Eigenlijk wel goed geslapen; van half 8 tot 4 (ja ik weet het een rare tijd, maar mijn lichaam is er nu aan gewend en ik wil nu niet aan mijn ritme sleutelen) aan 1 stuk door. Denk dat ik vanavond naar 4,5 ga en verder ga met taperen. Het gaat toch niet veel beter worden dan dat ik me nu voel aangezien ik me bijna net zo erg voel als voor het afbouwen. Behalve dat ik nu af en toe erge waves en evenwichtsstoornissen ervaar en angstiger ben. Maar ik weet dat ik in december veel erger was dan nu. 

Wat zou ik graag een spuit flumazenil willen (al heb ik geen idee natuurlijk of dat het is, aangezien dat in onderzoeksfase is) zo denk ik vaak. 

Hoe ga jij met je afbouw in de AD? 

Je schreef laatst ook niet zo lekker bij je gevoel te kunnen komen? Is dat beter nu? 

Veel liefs

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2019 om 06:59 zei Annie87:

Wat zou ik graag een spuit flumazenil willen (al heb ik geen idee natuurlijk of dat het is, aangezien dat in onderzoeksfase is) zo denk ik vaak. 

Hoe ga jij met je afbouw in de AD? 

Je schreef laatst ook niet zo lekker bij je gevoel te kunnen komen? Is dat beter nu? 

De flumazenil wordt op andere plekken als wel eens gebruikt. Is een tijdelijke pleister en helpt niet echt bij het sneller aanmaken van de gabareceptoren ;-)

De AD afbouw gaat rustig. Vandaag heb ik buikpijn, druk op de buik en gevoel van verstopping, al is dat niet zo. Moe en net even op de bank tukje gedaan. Verder geen klachten nog van de AD afbouw voor zover ik weet.

Ik kan soms ineens iets beter bij mijn gevoel, maar het herstelt zich langzaam. Dit is al bijna 1,5 jaar zo, dus ik ben blij met alle beetjes. Ik heb er niet aan getrokken of tegen gevochgten... accepteren en rustig blijven is het beste geweest voor mij.


Ik hoop dat jij je snel wat beter gaat voelen meisje. Ga vooral niet te snel afbouwen. Afbouwen ja, maar het blijft beter om rustig aan te doen. Je verlengt daarmee niet je lijden maar geeft je lichaam juist de tijd om bij te benen wat er veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...