Lika Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Huizen voor vader bezocht. Tevreden. Twee gezien. 1 met wachtlijst helaas. Andere verder weg, mooier, maar onhandiger. Zowel wat betreft reistijd voor mij als wat betreft interne logistiek. In beide gevallen een verbetering toch. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 @fleurtje!!!!!! Deze oude cupcake is er nog hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 @Lika, verdrietige maar ook heel bijzondere periode ga je in met je ouders. Bitterzoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Dat zorgen voor je ouders bedoel ik. Dat ze een thuis krijgen waar ze warm en veilig kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Happy high tea! De plek aan ‘t hoofd is voor @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 @Lars en @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Dank lieve @Reacher, ik heb geen puf om te koken, dus ik neem lekker hapjes . En een heleboel bokkenpootjes, als die er nog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 5 uur geleden zei Lika: Hier nog zo’n vijand van zichzelf en overdrive, ja, ben ik ook zoooooo goed in! Ik zou heel graag willen dat dit niet voor mij zou gelden, maar helaas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 Op 3-2-2019 om 14:36 zei Lika: @fleurtje!!!! I k heb er deze week voor gezorgd dat alle belangrijke dossiers geen doorgang kunnen vinden, mijn directeur ontslagen wordt en dat mijn collega daar de schuld van krijgt.... Wow! Zo goed ben ik (nog) niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 Op 3-2-2019 om 15:23 zei Reacher: @fleurtje!!!!!! Deze oude cupcake is er nog hoor!!! Mijn favoriete smaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden