Kaida74 Geplaatst 2 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2019 7 minuten geleden zei Sannie: Fijn wijffie!!!! Jouw support op de achtergrond hielp wel mee hoor YMCA! hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 2 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2019 5 minuten geleden zei Kaida74: Jouw support op de achtergrond hielp wel mee hoor YMCA! hihihi Whahaha ik wist het!!! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Op 2-2-2019 om 08:01 zei Sannie: @Kannietmeer en hoe gaat het met jou?? Ben moe vandaag. Maar heb voor mijn doen veel gedaan de afgelopen dagen. Nu ff time out want mijn hoofd wil echt niet meer. Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 3 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 56 minuten geleden zei Kannietmeer: Ben moe vandaag. Maar heb voor mijn doen veel gedaan de afgelopen dagen. Nu ff time out want mijn hoofd wil echt niet meer. Wat fijn lieverd! Veel gedaan, dan is moe zijn zeker niet gek! Even weer rust er in! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 14 uur geleden zei Kannietmeer: Ben moe vandaag. Maar heb voor mijn doen veel gedaan de afgelopen dagen. Nu ff time out want mijn hoofd wil echt niet meer. Rustig aan lieverd!!! Hoop dat je snel weer wat beter voelt. Knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden