Spring naar bijdragen

Opgewekt en actief


Laar

Aanbevolen berichten

Hoi! 

Ik ben nieuw hier en zal me in het kort even voorstellen. Ik ben nu 2,5 verslaafd aan benzos, wel met ups en downs. Ben er een tijdje vanaf geweest dmv seroquel, wat ook geen pretje was maar wel werkte. 

Tijdje later toch weer begonnen door verschillende omstandigheden. 

Ik wil graag weer van dit spul af want ik weet wat het met je doet. Ik heb geen idee waar ik nu zit qua tolerantie, die is behoorlijk hoog. Kan makkelijk 2 mg clonazolam hebben. 

Nou voel ik mij de dag na gebruik en redelijk goed geslapen te hebben heel energiek en ik heb zin om dingen te ondernemen. Ik ga weer sporten, heb meer zelfvertrouwen. Ik vroeg mij af of jullie dit herkennen?  Eigenlijk het enige vervelende is, is dat ik niet meer gevoelig ben vior seks, wat ik heel vervelend vindt voor mijn vriend, en natuurlijk mijzelf. Ik vroeg mij af of jullie dit herkennen? 

Lieve groetjes, 

Laar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, @Laar

Bedoel je 2,5 maand of 2,5 jaar?

Slik je de benzo's dagelijks of alleen indien nodig? En heb je alleen Clonazepam?

Ik ben zelf al een tijd benzo vrij, maar toen ik de benzo's nog had was het inderdaad ook zo dat ik na een goede nacht meer zelfvertrouwen had, me beter voelde en meer energie had. 
Dat is dus herkenbaar. Je vraag over seks moet ik maar qua beantwoording aan de anderen overlaten, ik ben al wat ouder en de behoefte is sowieso al wat minder. 

Als je meer lorgenoten wilt treffen nodig ik je van harte uit in onze Huiskamer. deze wordt dagelijks geopend en daar praten ervaringsdeskundigen, afbouwers en stoppers met elkaar over de afbouw, afkick, maar ook over de dagelijkse dingen. 
Je vindt de Huiskamer bij Ditjes Datjes en Dagdraad.

Groetjes, Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 14-1-2019 om 15:18 zei Laar:

Nou voel ik mij de dag na gebruik en redelijk goed geslapen te hebben heel energiek en ik heb zin om dingen te ondernemen. Ik ga weer sporten, heb meer zelfvertrouwen. Ik vroeg mij af of jullie dit herkennen?  Eigenlijk het enige vervelende is, is dat ik niet meer gevoelig ben vior seks, wat ik heel vervelend vindt voor mijn vriend, en natuurlijk mijzelf. Ik vroeg mij af of jullie dit herkennen? 

Ik heb het nooit gebruikt als ik me 'normaal' voelde, dus ik heb geen idee of je dan energiek kan zijn daarvan. Wat me wel doet afvragen of er dan dagen zijn dat je het niet gebruikt, waardoor je dit verschil bemerkt? Of neem  je het wel dagelijks?

Je sexleven kan natuurlijk achteruit gaan, want de prikkeloverdracht wordt in ALLES gedempt. Niet alleen de stressprikkels, maar de plezierprikkels. Dus ben je vlakker. Minder gelukkig . Het is uiteindelijk een 'downer' en kan daardoor bij te veel onderdrukking lijden tot depressie.

Tijd om te stoppen.
WAarom gebruik je het eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik het voor slapeloosheid. Maar de bijwerkingen die de middelen hebben (postieve) gebruik ik het nu ook voor. Denk aan stressvermindering, meer zelfvertrouwen etc.

ik neem het niet dagelijks, maar als ik dan opsta (ook al heb ik redelijk geslapen). Word ik brak wakker en chagrijnig. 

Bedankt voor je feedback, het is gewoon rommel en ik moet ernee stoppen, wat me meerdere malen is gelukt voor een oaar maandjes. Dus dit moet me wel weer lukken. Slik wel hoge dosissen nu maar probeer geleidelijk af te bouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-1-2019 om 19:17 zei Cyclad58:

Welkom, @Laar

Bedoel je 2,5 maand of 2,5 jaar?

Slik je de benzo's dagelijks of alleen indien nodig? En heb je alleen Clonazepam?

Ik ben zelf al een tijd benzo vrij, maar toen ik de benzo's nog had was het inderdaad ook zo dat ik na een goede nacht meer zelfvertrouwen had, me beter voelde en meer energie had. 
Dat is dus herkenbaar. Je vraag over seks moet ik maar qua beantwoording aan de anderen overlaten, ik ben al wat ouder en de behoefte is sowieso al wat minder. 

Als je meer lorgenoten wilt treffen nodig ik je van harte uit in onze Huiskamer. deze wordt dagelijks geopend en daar praten ervaringsdeskundigen, afbouwers en stoppers met elkaar over de afbouw, afkick, maar ook over de dagelijkse dingen. 
Je vindt de Huiskamer bij Ditjes Datjes en Dagdraad.

Groetjes, Ad

Dag Ad,

Ruim 2,5 jaar. Niet constant, met ups en downs. 

Ik slik de benzo’s ook op momenten dat ik ze achteraf niet per see nodig had. 

Fijn dat je me uitnodigd voor de Huiskamer. Wellicht heb ik er wat aan. Bedankt voor de info Ad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...