nancy Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......rotjong! Wat ontzettend naar dit! @jopie gottegottegottegottegot, gewoon misbruikt dus, je dochter. Ik kan er niet over uit. En eigenlijk jullie allemaal. Moeilijk hoor allemaal. Veel sterkte voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 @jopie NOU JA!! ongelofelijk. bah. wat een pijn. Ooit bijna zelf in zo'n situatie terecht gekomen. Tenminste getwijfel of het oprecht was en afhankelijkheid vanwege illegaliteit. Het is zo ontzettend moeilijk helder te kijken. Arme dochter, kleinkinderen en jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Uit eten geweest met dochter. Moe door alle verdriet en emoties. En toch is het goed. Vreemd. slaap lekker nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 Nou ja, zo dus ongeveer. En daarom zit ik dus de laatste weken "op mijn handen". Het is niet anders, het is voor mij geen echte verrassing. Maar pijnlijk is het wel, en even verdraaid goed de kop gebruiken ipv het hart moet ook. Laatste rit, bijna klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden