Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 22-12-2108

Cyclad58

Aanbevolen berichten

Zo, ik hoef dit jaar niet meer te werken! 

Iedereen goed geslapen afgelopen nacht en hebben jullie ook zin in de komende feestdagen?
Wij vieren vandaag onze 35-jarige trouwdag. Wat een tijd. Mooie mijlpaal, we zijn van plan om daar nog eens 35 jaar aan vast te plakken. Dat is wel een uitdaging ….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Cyclad58:

Iedereen goed geslapen afgelopen nacht en hebben jullie ook zin in de komende feestdagen?
Wij vieren vandaag onze 35-jarige trouwdag. Wat een tijd. Mooie mijlpaal, we zijn van plan om daar nog eens 35 jaar aan vast te plakken. Dat is wel een uitdaging ….

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, wauw 35 jaar! Volgens mij moet dit jullie wel gaan lukken :heart:

Ik heb ook vakantie, stomme is had liever doorgewerkt want heb net een beetje het ritme te pakken, maarja! 

Min tegenstelling tot voorgaande jaren heb ik wel zin de feestdagen. Sinds de benzooi ben ik best anders naar het leven gaan kijken, wil meer genieten juist van deze periodes met de mensen om je heen waar je van houdt en dankbaar te zijn dat ze er nog steeds zijn om van te genieten. Leven en maatschappij is te snel...mooi even tijd om weer van elkaar wat meer te kunnen genieten. I.p.v. stress, genieten zoveel het lukt.

Ik slaap goed, zou langer willen slapen maar ik klaag niet! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Wow dat is bijzonder lang. Van harte gefeliciteerd! Fijne dag samen xx lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen

Ik ben nog niet aan het afbouwen, maar ben de hele dag zo trillerig en vol zenuwen. Word er gek van. En dat zonder aanleiding. Soms word ik ook echt badend in het zweet wakker en meteen vol paniek. 

Hallllooo doe net m'n ogen open doe rustig. 

Maar niets helpt op dat moment tot ik de medicatie heb genomen. 

Zou ik onrustig dromen of onbewust veel angst hebben in mijn slaap? 

Echt niet fijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-12-2018 om 10:02 zei Cyclad58:

Gefeliciteerd lieverd!! Wat een mijlpaal!! :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kaida74: Ik had ook 2 dagen dat het korter was dan normaal, rond 5 uur, mss het weer ofzo? Gister bij vriendlief geslapen, gingen pas rond 2400 slapen en vanochtend (wel keer wakker geweest) dacht ik pffff nu al wakker, keek ik op de klok, was het 7.50 uur, heerlijk was dat! 

Verder drukke dag gehad, veel inkopen gedaan, wat een drukte maar toch ging het goed. Voel het nu wel hoor, maar dat neem ik voor lief!

@Lynn86 wat enorm vervelend. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Sannie:

@Kaida74: Ik had ook 2 dagen dat het korter was dan normaal, rond 5 uur, mss het weer ofzo? Gister bij vriendlief geslapen, gingen pas rond 2400 slapen en vanochtend (wel keer wakker geweest) dacht ik pffff nu al wakker, keek ik op de klok, was het 7.50 uur, heerlijk was dat! 

Het was volle maan.... Daar heb ik vaak "last" van met slapen. Of eerder NIET slapen ;) . Wie weet bij jou ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Sannie:

Verder drukke dag gehad, veel inkopen gedaan, wat een drukte maar toch ging het goed. Voel het nu wel hoor, maar dat neem ik voor lief!

@Lynn86 wat enorm vervelend. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt! 

Dankjewel @Sannie

Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...