Cyclad58 Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Zo, ik hoef dit jaar niet meer te werken! Iedereen goed geslapen afgelopen nacht en hebben jullie ook zin in de komende feestdagen? Wij vieren vandaag onze 35-jarige trouwdag. Wat een tijd. Mooie mijlpaal, we zijn van plan om daar nog eens 35 jaar aan vast te plakken. Dat is wel een uitdaging …. Kaida74 en Sannie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 9 minuten geleden zei Cyclad58: Zo, ik hoef dit jaar niet meer te werken! Iedereen goed geslapen afgelopen nacht en hebben jullie ook zin in de komende feestdagen? Wij vieren vandaag onze 35-jarige trouwdag. Wat een tijd. Mooie mijlpaal, we zijn van plan om daar nog eens 35 jaar aan vast te plakken. Dat is wel een uitdaging …. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, wauw 35 jaar! Volgens mij moet dit jullie wel gaan lukken Ik heb ook vakantie, stomme is had liever doorgewerkt want heb net een beetje het ritme te pakken, maarja! Min tegenstelling tot voorgaande jaren heb ik wel zin de feestdagen. Sinds de benzooi ben ik best anders naar het leven gaan kijken, wil meer genieten juist van deze periodes met de mensen om je heen waar je van houdt en dankbaar te zijn dat ze er nog steeds zijn om van te genieten. Leven en maatschappij is te snel...mooi even tijd om weer van elkaar wat meer te kunnen genieten. I.p.v. stress, genieten zoveel het lukt. Ik slaap goed, zou langer willen slapen maar ik klaag niet! Kaida74, Lynn86 en Cyclad58 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 1 uur geleden zei Cyclad58: Zo, ik hoef dit jaar niet meer te werken! Iedereen goed geslapen afgelopen nacht en hebben jullie ook zin in de komende feestdagen? Wij vieren vandaag onze 35-jarige trouwdag. Wat een tijd. Mooie mijlpaal, we zijn van plan om daar nog eens 35 jaar aan vast te plakken. Dat is wel een uitdaging …. Wow dat is bijzonder lang. Van harte gefeliciteerd! Fijne dag samen xx lynn Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 22 december 2018 Rapport Share Geplaatst 22 december 2018 Goede morgen iedereen Ik ben nog niet aan het afbouwen, maar ben de hele dag zo trillerig en vol zenuwen. Word er gek van. En dat zonder aanleiding. Soms word ik ook echt badend in het zweet wakker en meteen vol paniek. Hallllooo doe net m'n ogen open doe rustig. Maar niets helpt op dat moment tot ik de medicatie heb genomen. Zou ik onrustig dromen of onbewust veel angst hebben in mijn slaap? Echt niet fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Op 22-12-2018 om 10:02 zei Cyclad58: Zo, ik hoef dit jaar niet meer te werken! Iedereen goed geslapen afgelopen nacht en hebben jullie ook zin in de komende feestdagen? Wij vieren vandaag onze 35-jarige trouwdag. Wat een tijd. Mooie mijlpaal, we zijn van plan om daar nog eens 35 jaar aan vast te plakken. Dat is wel een uitdaging …. Gefeliciteerd lieverd!! Wat een mijlpaal!! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Pfff ik heb weer een slaapritme van lik m'n vestje.... Al een paar dagen steevast om 4 klaarwakker jeuj! Voel me echt brak.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 @Kaida74: Ik had ook 2 dagen dat het korter was dan normaal, rond 5 uur, mss het weer ofzo? Gister bij vriendlief geslapen, gingen pas rond 2400 slapen en vanochtend (wel keer wakker geweest) dacht ik pffff nu al wakker, keek ik op de klok, was het 7.50 uur, heerlijk was dat! Verder drukke dag gehad, veel inkopen gedaan, wat een drukte maar toch ging het goed. Voel het nu wel hoor, maar dat neem ik voor lief! @Lynn86 wat enorm vervelend. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt! Lynn86, Kaida74 en Cyclad58 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 16 uur geleden zei Sannie: @Kaida74: Ik had ook 2 dagen dat het korter was dan normaal, rond 5 uur, mss het weer ofzo? Gister bij vriendlief geslapen, gingen pas rond 2400 slapen en vanochtend (wel keer wakker geweest) dacht ik pffff nu al wakker, keek ik op de klok, was het 7.50 uur, heerlijk was dat! Het was volle maan.... Daar heb ik vaak "last" van met slapen. Of eerder NIET slapen . Wie weet bij jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 21 uur geleden zei Sannie: @Kaida74: Ik had ook 2 dagen dat het korter was dan normaal, rond 5 uur, mss het weer ofzo? Gister bij vriendlief geslapen, gingen pas rond 2400 slapen en vanochtend (wel keer wakker geweest) dacht ik pffff nu al wakker, keek ik op de klok, was het 7.50 uur, heerlijk was dat! Verder drukke dag gehad, veel inkopen gedaan, wat een drukte maar toch ging het goed. Voel het nu wel hoor, maar dat neem ik voor lief! @Lynn86 wat enorm vervelend. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt! Dankjewel @Sannie Xx Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 24 december 2018 Rapport Share Geplaatst 24 december 2018 10 uur geleden zei Kaida74: Het was volle maan.... Daar heb ik vaak "last" van met slapen. Of eerder NIET slapen . Wie weet bij jou ook? Ik heb epilepsie gehadcals kind en raar maar maar....met volle maan altijd aanvallen...wie weet idd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden