Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 1-12--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve mensen,

Vandaag beginnen we aan de laatste maand van 2018. Over 3 weken de kortste dag en beginnen we weer aan de langere dagen. Joehoe. En steeds nog geen last van een winterdip doordat mijn psychiater ontdekt heeft dat ik m'n leven lang ver over m'n grenzen ben gegaan. Daardoor kreeg ik heel vaak sombere buien. Dat duurde ooit wel een maand of langer.

Stoppen met medicatie en rusten was zijn advies. Dat heeft hij misschien wel 50 keer geadviseerd want rusten was (en is nu nog) een groot probleem, maar ik probeer het zoveel mogelijk te doen.

MAAR NU EVEN NIET. Ik krijg bezoek dus gauw even poetsen.:D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieve mensen,

Vandaag beginnen we aan de laatste maand van 2018. Over 3 weken de kortste dag en beginnen we weer aan de langere dagen. Joehoe. En steeds nog geen last van een winterdip doordat mijn psychiater ontdekt heeft dat ik m'n leven lang ver over m'n grenzen ben gegaan. Daardoor kreeg ik heel vaak sombere buien. Dat duurde ooit wel een maand of langer.

Stoppen met medicatie en rusten was zijn advies. Dat heeft hij misschien wel 50 keer geadviseerd want rusten was (en is nu nog) een groot probleem, maar ik probeer het zoveel mogelijk te doen.

MAAR NU EVEN NIET. Ik krijg bezoek dus gauw even poetsen.:D

Hi lieve Bol,

ja dat kan ik me zo voorstellen! En ik denk dat dit geld voor bijna alle mensen gek genoeg. Geen goede grenzen, altijd maar er over heen gaan, niet doorhebben wat je zelf echt nodig hebt. Ik denk dat voor veel van ons geldt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...