Tinkerhell Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Hallo! Ik ben Tinkerhell, Alcoholist, 32jaar en mama van 2 mooie dochtertjes! ik ben door mijn verslaving bijna alles kwijt geraakt,mijn meisjes waren uit huis geplaatst, mijn partner bijna weg,en ik zat met een IBS op een gesloten afdeling. Niemand wist wat er aan de hand was, alleen ik en mijn drank wisten dat... bijna 2 jaar geleden kon ik door die crisis niet meer doen alsof er "niets" aan de hand was. en ben ik een traject gaan volgen vaan therapie , training en AA. en binnekort ben ik alweer 2 jaar nuchter! en toch merk ik dat ik buiten de AA groep behoefte heb aan contackt met lotgenoten. nog elke dag denk ik aan die donkere tijd en met vlagen ervaar ik nogsteeds zucht. maar ik wil niet meer zo leven , zeker niet als ik mijn gezin niet kwijt wil. vaak word de vraag: WAAROM? gesteld, en weet je... die vraag kan ik tot op de dag van vandaag niet beantwoorden. de feestdagen komen er weer aan. lastige periode, maar ik wil ( 27 januari) mijn 2 jaar gaan halen! maar voor nu nog steeds: alleen vandaag!" Nou dat was het wel voor nu. Doei Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Nou, Tinkerhell dat zijn toch mooi al zowat twee jaar. Het waarom is misschien niet meer zo belangrijk, het verleden verander je toch niet meer, maar aan de toekomst kun je nog veel doen. Ik denk dat je hier inderdaad ook steun kunt vinden, en wie weet op jouw beurt ook weer steun aan anderen geven. Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinkerhell Geplaatst 30 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Dankjewel! , ik was al een tijdje opzoek naar een forum! tegenwoordig nemen Facebook-groepen , vanalles over. maar ik denk qua het stukje "anonimiteit" je bij een forum gewoon goed zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Welkom Tinkerhell, fantastisch, al twee jaar geen alcohol meer! zijn je meisjes nu weer bij jou? Hoe voel je je, vergeleken met de tijd dat je dronk? Respect voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinkerhell Geplaatst 30 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 55 minuten geleden zei Patries: Welkom Tinkerhell, fantastisch, al twee jaar geen alcohol meer! zijn je meisjes nu weer bij jou? Hoe voel je je, vergeleken met de tijd dat je dronk? Respect voor jou! Ja na 6maanden zijn ze weer volledig thuis gekomen, op 26 januari 2017 was de crisis daar en 1 dag later ben ik gestopt met drinken, op dat moment echt uit noodzaak, ik durf ook te zeggen dat als het niet zo uit de hand gelopen was, ik waarschijnlijk nog had gedronken, maar nu leer ik met de dag dat ik het niet alleen voor andere moet doen , maar ten eerste voor jezelf! nooit gedacht dat ik zo`n mooi en vooral HELDER leven ervoor terug zou krijgen! geen katers meer , geen politie, geen black-outs et. en toch heb ik het soms nog moeilijk en merk ik dat ik altijd alert moet blijven, mijn verleden verveaagd op den duur, en dan komt dat duiveltje: was het eigenlijk wel zo erg? en dan moet ik opassen. gelukkig hou ik mijzelf alert met het bezoeken van de AA 1x p/w. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 welkom Tinkerhelder wat moet een mens soms diep zinken he maar als dat dan een keerpunt wordt dan is het toch ergens goed voor geweest nooit meer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinkerhell Geplaatst 1 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 9 uur geleden zei lady jane: welkom Tinkerhelder wat moet een mens soms diep zinken he maar als dat dan een keerpunt wordt dan is het toch ergens goed voor geweest nooit meer!! Absoluut! <3 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 1 december 2018 Rapport Share Geplaatst 1 december 2018 19 uur geleden zei Tinkerhell: Ja na 6maanden zijn ze weer volledig thuis gekomen, op 26 januari 2017 was de crisis daar en 1 dag later ben ik gestopt met drinken, op dat moment echt uit noodzaak, ik durf ook te zeggen dat als het niet zo uit de hand gelopen was, ik waarschijnlijk nog had gedronken, maar nu leer ik met de dag dat ik het niet alleen voor andere moet doen , maar ten eerste voor jezelf! nooit gedacht dat ik zo`n mooi en vooral HELDER leven ervoor terug zou krijgen! geen katers meer , geen politie, geen black-outs et. en toch heb ik het soms nog moeilijk en merk ik dat ik altijd alert moet blijven, mijn verleden verveaagd op den duur, en dan komt dat duiveltje: was het eigenlijk wel zo erg? en dan moet ik opassen. gelukkig hou ik mijzelf alert met het bezoeken van de AA 1x p/w. Top Tinkerhell, ja, er komt uiteindelijk een moment waarop die dingen bij elkaar komen die maken dat er een omslag komt. Je kunt dan a.h.w. niet anders meer. En wat heerlijk dat je er zo'n fijn leven voor terug hebt gekregen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden