Cyclad58 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Ook 's avonds kan de huiskamerdeur gewoon open. Iedereen zin in het weekend? Wellicht geen zonnetje dit weekend, laten we die dan zelf maar zoeken. Nog plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 HI Ad, Ik heb vooralsnog geen plannen. Weer beetje uitgeblust helaas. Wel mooi een goed stuk gelopen vandaag. Zou ik vaker moeten doen, denk ik elke keer. Maar het is toch lastig voor me. JIJ NOG PLANNEN? Misschien dat het met deze zon trouwens wel uitnodigd om wel weer naar buiten te gaan. Goed aankleden, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 23 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Vandaag was het prachtig weer, Liz. Moest helaas wel werken. Tussen de middag wel een pauzewandeling gemaakt. Plannen? Morgenmiddag naar een voetbalwedstrijd, morgenavond uit eten en zondag de verjaardag van een zusje van me. En ja, wandelen is prima. Maakt het hoofd ook leeg. Heb vorige week 4 dagen op rij 4 kilometer gewandeld, dat was lekker. Maar ja, toen was ik nog even thuis :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 9 minuten geleden zei Cyclad58: Vandaag was het prachtig weer, Liz. Moest helaas wel werken. Tussen de middag wel een pauzewandeling gemaakt. Plannen? Morgenmiddag naar een voetbalwedstrijd, morgenavond uit eten en zondag de verjaardag van een zusje van me. En ja, wandelen is prima. Maakt het hoofd ook leeg. Heb vorige week 4 dagen op rij 4 kilometer gewandeld, dat was lekker. Maar ja, toen was ik nog even thuis :-) hoe is het werken bevallen? Lukt dat ? Wandelen is heerlijk als het goed weer is en je een plek hebt waar je kunt ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 23 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 1 minuut geleden zei Kannietmeer: hoe is het werken bevallen? Lukt dat ? Wandelen is heerlijk als het goed weer is en je een plek hebt waar je kunt ontspannen. Ik werk voorlopig halve dagen, van 10 tot half 3 met daarin een half uur pauze. dat lukt wel. 3 december terug naar bedrijfsarts en kijken of ik kan uitbouwen. Ik forceer niks, zie wel wat er gebeurt. Eerst proberen om wat meer in balans te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 19 minuten geleden zei Cyclad58: Ik werk voorlopig halve dagen, van 10 tot half 3 met daarin een half uur pauze. dat lukt wel. 3 december terug naar bedrijfsarts en kijken of ik kan uitbouwen. Ik forceer niks, zie wel wat er gebeurt. Eerst proberen om wat meer in balans te komen. klinkt goed. Rustig aan hoor. Het leven is lang en lastig genoeg, en draait niet om werk. Sterkte! Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 24 november 2018 Rapport Share Geplaatst 24 november 2018 13 uur geleden zei Cyclad58: Ik werk voorlopig halve dagen, van 10 tot half 3 met daarin een half uur pauze. dat lukt wel. 3 december terug naar bedrijfsarts en kijken of ik kan uitbouwen. Ik forceer niks, zie wel wat er gebeurt. Eerst proberen om wat meer in balans te komen. Heel verstandig Ad, te snel is nooit goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden