Spring naar bijdragen

Zondag 18 november

bumperjim

Aanbevolen berichten

Die boer wilde zijn labrador eens laten dekken en kreeg meteen een nest van 14 zelfs.
2 waren al meteen gereserveerd en 1 houdt hij zelf.

We zijn er al geweest en het zag er betrouwbaar uit, terwijl wij er waren was de dierenarts er ook, bezig met keuren, vaccineren en chippen.
Hij had netjes een deel in zijn schuur afgetimmerd en de hondjes lagen in het stro.

Ik had al wat research naar hem gedaan, voor zover dat mogelijk is.
Het was meteen zijn laatste nest, vertelde hij, zoveel werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond je niet sceptisch hoor, ik ken de verhalen van broodfokkers die hun hondjes op marktplaats proberen te slijten wel.
Na wat zoeken vond ik de boerin op vleesboek, uit de reacties van de mensen was op te maken dat dit het eerste en laatst nest was.

Zijn prijs is ook niet exorbitant hoog, wij hebben nummer 4 gereserveerd trouwens. ;)

Bedankt voor het gunnen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook djana was een labrador ik zeg doen @Asterix Vandaag onverwacht bezoek van mijn jongste dochter die me wilde vertellen wat haar plannen zijn. Was nogal verrast had dit echt niet verwacht. Wel lastig want of het wijsheid is wat ze wil dat weet ik niet. Maar ze doet toch wat ze wil dus ik zal maar niet teveel vaderlijke raad gaan geven. Ben er wel een beetje door van slag maar aan de andere kant er is nog niets 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Sober.

Ik had vandaag veel last van trek. Heb mijn eigen advies ter harte genomen en de hele dag thee gedronken en goed gegeten. Inmiddels (of liever: toen de winkels dicht waren) is de trek vertrokken. Ik ga vandaag ook op tijd naar bed. Voel me moe als de lichten 's-avonds aan gaan. Gewoon maar doen wat het lichaam nodig heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter wil zwanger worden niet zo heel bijzonder maar ze heeft geen man en die wil ze ook niet en nee ook geen vrouw. Ze heeft een donor gevonden en nu wil ze zonder seks te hebben zwanger worden en alleenstaande moeder worden. Wat moet ik daar nu op zeggen dan? Ze lijkt alles goed door dacht te hebben ook met de donor heeft ze contract mee. Die komt niet in beeld maar wel als het kind later zou willen weten wie zijn vader is. Als ik het allemaal goed begrepen heb  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...