Spring naar bijdragen

Lichamelijke ongemakken cold turkey diazepam/xanax


Rick31

Aanbevolen berichten

Ik ben na een aantal jaartjes diazepam en xanax en wat mislukte afbouwpogingen toch maar voor de cold turkey weg gegaan. 

Omgerekend zat ik denk ik op 20 mg. diazepam per dag. Ben nu 15 dagen gestopt.

Qua angst en geestelijke klappen lijkt het wat te herstellen echter blijf ik veel lichmelijke klachten houden als hoofdpijn, druk op mijn hoofd, slecht gevoel in handen en andere ledenmaten. Is dit iets waar ik vebetering in kan verwachten de komende tijd of kan dit nog heel lang aanhouden? 

Bedankt voor jullie input! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-11-2018 om 17:11 zei Rick31:

Ik ben na een aantal jaartjes diazepam en xanax en wat mislukte afbouwpogingen toch maar voor de cold turkey weg gegaan. 

Omgerekend zat ik denk ik op 20 mg. diazepam per dag. Ben nu 15 dagen gestopt.

Qua angst en geestelijke klappen lijkt het wat te herstellen echter blijf ik veel lichmelijke klachten houden als hoofdpijn, druk op mijn hoofd, slecht gevoel in handen en andere ledenmaten. Is dit iets waar ik vebetering in kan verwachten de komende tijd of kan dit nog heel lang aanhouden? 

Bedankt voor jullie input! 

Beste Rick, de reden dat CT wordt afgeraden is omdat het het genezingsproces vaak langer maakt. Maar bij benzo's reageert iedereen anders en is er dus niet een duidelijk antwoord te geven dat uitsluitsel geeft. Het is dus heel goed mogelijk dat deze klachten voorlopig nog wel aanhouden. Maar ook in het geval van CT geneest iedereen. Houd je daar aan vast. Het komt goed. Al de klachten gaan uiteindelijk voorbij. 

 

Sterkte! Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben ook CT gestopt vanaf 25mg diazepam. Bij mij hielden de klachten wel een tijdje aan maar het werd wel langzaam aan beter. Afbouwen was voor mij geen optie omdat dat voortdurend mislukte. Dus CT was ook voor mij de enige oplossing. Ja ik denk dat de klachten wel heftiger zijn in het begin maar ze waren bij mij na een week of 6 heel goed te handelen. De eerste weken moet je je even doorheen worstelen maar daarna wordt het echt beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11/30/2018 om 10:56 zei Rick31:

Beste Kannietmeer en Mito, bedankt voor jullie input. 

Ondertussen ben ik een maand verder en is het gelukkig allemaal enorm afgenomen en kom ik de dagen prima door. 

Nogmaals dank, met de input kan ik weer doorzetten! 

Graag gedaan hoor. Het komt echt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...