Kannietmeer Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Dag lieverds, hoe gaat het met jullie? Ik heb gisteren voor het eerst in jaren gedanst, en een trouwfeest gehad. Dit was prachtig en gezellig en ik denk dat ik zelfs heb genoten. Heel bizar en mooi en vermoeiend. Trillende benen, maar geen pijn en geen ziek gevoel. Heb wel als een malle 10 uur geslapen daarna, maar daar is niets mis mee. Vandaag doe ik rustig aan, al ben ik wel al lekker aan het werk geslagen. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Liz Cyclad58 en Sannie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 (bewerkt) Wat fantastisch voor jou! Geniet er nog maar lekker van, dat is weer een vooruitgang op je lijstje! 13 november 2018 bewerkt door Sannie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 13 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 4 uur geleden zei Sannie: Wat fantastisch voor jou! Geniet er nog maar lekker van, dat is weer een vooruitgang op je lijstje! HOe is het met jou vandaag? Hoe was je slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Werd om 3.00 wakker en daarna om 5 uur en dat was het, kreeg wat paniekaanvallen meteen, mede denk ik omdat ik vandaag naar de BA moest. Vanmiddag was ik op, heb denk ik in totaal half uurtje getukt...was ik al blij mee, want dit lukt al heel lang niet meer. Al met al een redelijke oké dag...mag niet klagen vandaag Kannietmeer en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden