Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 10-11-2018

Cyclad58

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal!

Hoe was jullie nacht?

Bij mij redelijk goed, ongeveer 7 uur kunnen slapen. Moet alle indrukken van afgelopen week nog verwerken (burnout klachten accepteren!) maar dat valt niet mee. 
Hetgeen is opgebouwd na de benzo ontwenning is nu weer aardig in elkaar gevallen. 

Lichamelijk ben ik niet vermoeid, maar mentaal wel en vooral de onrust pakt me weer bij mijn slurf. 
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hier maar rustig aan doen, vanavond wel een vriendenavondje, maar erg laat maken we het nu niet.
Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Cyclad,

Jammer dat je voelt dat alles weer in elkaar gevallen is. Je bent echt niet terug bij af, daarvoor ben je al veel te ver. Probeer die gedachte uit je hoofd te zetten en trots te zijn op jezelf.

Wedden dat je je wat beter gaat voelen. Je bent sterker dan je denkt Apen Plaatjes

Hier goed geslapen en dadelijk ff rusten. Vanmiddag weer hobbyen. Mijn dag is weer gevuld met leuke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve @bolletje,

Het is ook beslist niet zo dat mijn huidige klachten benzogerelateerd zijn. Sterker nog, ik denk dat ik de ontwenningsklachten al een tijdje achter me heb gelaten. 
Wat er nu speelt is meer en is een gevolg van het lange tijd leven in stress en spanning: opbouw van het werken, relatie die niet lekker gaat en het niet meer kunnen ontspannen

De diagnose burnout is deze week gevallen en hakt er stevig bij mij in. Ik moet toegeven dat ik ook wel alle symptomen daarvan ervaar. Nu weet ik ook wel dat veel burnoutklachten ook voorkomen bij bv een angststoornis of depressie. Toch zijn er significante verschillen. Als ik echt burn out ben dan vrees ik dat er alweer een lange weg voor me ligt. Dat maakt me nu echt moedeloos. Ik probeer wel afleiding te zoeken, maar er moet waarschijnlijk meer gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ik wederom om 5.10 wakker, maar ergens toch nog klein tukkie gekregen tot 6.30. 

Gezellig klinkt jouw dag Bolletje :D

Het begint met accepteren en de lat lager gaan leggen voor jezelf voor de rest van je leven denk ik lieve Ad. Kijk eens naar alle ballen die  je allemaal in de lucht hebt gehouden de afgelopen jaren met ook nog eens een afbouw van verschillende rottige rotzooi. KNM zegt superwoman, jij bent superman maar nu is het even you-time voor superman. Terug naar de naar de basis en vanuit daar sterker dan ooit teruggroeien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...