Kannietmeer Geplaatst 6 november 2018 Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 (bewerkt) Goedemiddag mensen! Kom ik na een paar dagen weer kijken of ik koffie kan vinden, is de huiskamer dicht? Wat zullen we nou krijgen!? Ik moet even gaan bijlezen, maar hoop dat het goed gaat met jullie. Laat maar wat horen. Ben zelf wat druk geweest en tegelijk ook de tijd gehad, maar weet niet waar die gebleven is. Dat gebeurd vaker moet ik zeggen. @Cyclad58 hoe is het met jou Ad? Gelukkig zie ik dat je gewoon langskomt. Ik ben zelf soms ook erg afgeleid door moeilijke dingen om me heen waardoor ik geen tijd neem op het forum te komen. 6 november 2018 bewerkt door Kannietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 6 november 2018 Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kannietmeer: Goedemiddag mensen! Kom ik na een paar dagen weer kijken of ik koffie kan vinden, is de huiskamer dicht? Wat zullen we nou krijgen!? Ik moet even gaan bijlezen, maar hoop dat het goed gaat met jullie. Laat maar wat horen. Ben zelf wat druk geweest en tegelijk ook de tijd gehad, maar weet niet waar die gebleven is. Dat gebeurd vaker moet ik zeggen. @Cyclad58 hoe is het met jou Ad? Gelukkig zie ik dat je gewoon langskomt. Ik ben zelf soms ook erg afgeleid door moeilijke dingen om me heen waardoor ik geen tijd neem op het forum te komen. Dag lieve Liz @Kannietmeer, Helaas gaat het niet goed. Vanmorgen op het werk onderuit gegaan en vanmiddag de huisarts bezocht. Zit tegen een burnout aan. Slapen is vanaf dit weekend hopeloos verstoord en de onrust is volop aanwezig. Mogelijk moet ik voor de nacht me toch wenden tot een slaapmedicijn (ik heb nog Seroquel en Oxazepam liggen), maar dat wil ik uiteraard niet. Het slapen moet dan wel verbeteren. Wel is het me duidelijk dat ik me morgen helaas zal moeten ziek melden, het lukt gewoon niet meer. Ik kan niet zeggen dat ik nog ontwenningsverschijnselen van de Lorazepam heb. Tot augustus ging het eigenlijk prima (op een enkele mindere dag na), maar daarna steeds minder en daar zijn redenen voor. Relatieproblemen, maar toch ook te veel druk op het werk maken dat ik te veel ballen in de lucht houd en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Ik probeer nog wel langs te komen hier, jullie lieve woorden maakten het eigenlijk ook onmogelijk om weg te blijven 6 november 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 7 november 2018 Rapport Share Geplaatst 7 november 2018 16 uur geleden zei Cyclad58: Dag lieve Liz @Kannietmeer, Helaas gaat het niet goed. Vanmorgen op het werk onderuit gegaan en vanmiddag de huisarts bezocht. Zit tegen een burnout aan. Slapen is vanaf dit weekend hopeloos verstoord en de onrust is volop aanwezig. Mogelijk moet ik voor de nacht me toch wenden tot een slaapmedicijn (ik heb nog Seroquel en Oxazepam liggen), maar dat wil ik uiteraard niet. Het slapen moet dan wel verbeteren. Wel is het me duidelijk dat ik me morgen helaas zal moeten ziek melden, het lukt gewoon niet meer. Ik kan niet zeggen dat ik nog ontwenningsverschijnselen van de Lorazepam heb. Tot augustus ging het eigenlijk prima (op een enkele mindere dag na), maar daarna steeds minder en daar zijn redenen voor. Relatieproblemen, maar toch ook te veel druk op het werk maken dat ik te veel ballen in de lucht houd en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Ik probeer nog wel langs te komen hier, jullie lieve woorden maakten het eigenlijk ook onmogelijk om weg te blijven Zou je bijna willen smeken....geen oxa lieve Ad Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 7 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2018 (bewerkt) Op 6-11-2018 om 19:10 zei Cyclad58: Dag lieve Liz @Kannietmeer, Helaas gaat het niet goed. Vanmorgen op het werk onderuit gegaan en vanmiddag de huisarts bezocht. Zit tegen een burnout aan. Slapen is vanaf dit weekend hopeloos verstoord en de onrust is volop aanwezig. Mogelijk moet ik voor de nacht me toch wenden tot een slaapmedicijn (ik heb nog Seroquel en Oxazepam liggen), maar dat wil ik uiteraard niet. Het slapen moet dan wel verbeteren. Wel is het me duidelijk dat ik me morgen helaas zal moeten ziek melden, het lukt gewoon niet meer. Ik kan niet zeggen dat ik nog ontwenningsverschijnselen van de Lorazepam heb. Tot augustus ging het eigenlijk prima (op een enkele mindere dag na), maar daarna steeds minder en daar zijn redenen voor. Relatieproblemen, maar toch ook te veel druk op het werk maken dat ik te veel ballen in de lucht houd en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Ik probeer nog wel langs te komen hier, jullie lieve woorden maakten het eigenlijk ook onmogelijk om weg te blijven jeetje Ad, wat naar om te horen. Ik denk dat het mogelijk ook echt goed is om naar jezelf te gaan luisteren en niet te proberen door te rennen. Zorg voor jezelf. Ik hoop echt van harte dat je beter zal gaan slapen, maar dan moeten waarschijnlijk de prikkels overdag naar beneden en de stress ook. Had ik jou ook de tip van de borgingsdeken gestuurd. Een verzwaarde deken? Heb dat eerder gezegd, weet ik .Maar toch. Beter te vaak dan te weinig in dit geval. Heel veel sterkte. Je kunt me bellen als je even wil praten. Een relatiebreuk heb ik ook ervaring mee helaas, en ook al is de situatie verschillend, het is is toch levenservaring die er uiteindelijk voor zorgt dat je veel van elkaar kunt begrijpen. Dikke knuffel! En blijf van de oxa af! Zorg dat je loslaat wat je niet kunt vasthouden. Dan komt je slaap terug. Laat los. Ik weet waar ik het over heb. 7 november 2018 bewerkt door Kannietmeer Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden