Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 28-10-2018


204yha

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal :)

Kweenie of ik de nieuwe dag mag starten? Het is na twaalven dus ik dacht ik doe het gewoon.

Ik heb een vreemde vraag, eigenlijk alleen voor de dames. Heeft het ontwennen invloed op jullie menstruatie? Ik ben vandaag gaan vloeien en heb ineens veel minder last van mijn klachten, klinkt haast een beetje PMS-achtig. Ik vond het wel interessant om naar te vragen. 

Hopelijk hebben jullie een kalm weekendje. 

Liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Yha,

Natuurlijk iedereen mag de dag starten, graag zelfs.

Ikzelf heb al ruim 35 jaar geen baarmoeder meer dus weet ik dat niet maar er zijn vast dames die je daar een antwoord op kunnen geven. Maar minder klachten is heel fijn. Ga jij het vandaag ook kalm aan doen?

Ik ga vandaag ook weer proberen het rustig aan te doen en te rusten (zucht) Wat kan een mens het toch moeilijk hebben hé?:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, hier gelukkig ook weer es een redelijk nacht na een Brabants dagje bij lieve Fam. Maar ga vandaag ook proberen meer rustmomenten in te plannen @bolletje, om de rust te kunnen vasthouden. @204yha ik kan je ook geen antwoord geven, was rond m'n 40-ste al vervroegd in de overgang en dus al ruim 10 jaar geen menstruatie meer gehad. Fijne, goede ☀️dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...