Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 22-10--2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu vrienden,

En Yha gisteren een beetje opgeknapt? Blijf geloven in het herstel hé?

Hoe is ie Energiek?

Ik heb, sinds het niet zo warm meer is, goed geslapen en heb zin in de dag. Vanmiddag weer werken, dus mijn dag is weer goed. Kanjers probeer ook, hoe moeilijk ook, een beetje bezig te blijven hé? Heel rustig aan.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag inmiddels ;-) gisteren na weer een kort nachtje toch nog uit geweest met dochterlief naar Matt Simons, gelukkig hadden we zitplaatsen en ook enorm genoten. Onrustige nacht, vaak even wakker, maar toch beter dan de voorgaande 3. Op de koffie bij de jarige buuf zonet, nu thuis, maar heb nu onwijs veel onrust in m'n lijf & veel gekriebel rond m'n borst. Toch een veels te drukke ochtend met te veel geklets om me heen. Proberen vanmiddag de rust weer terug te vinden...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Vandaag een zware dag gehad op het werk eerst had ik gesprek met HRM daarna nog 2 uur gewerkt en het ging gewoon niet meer ik was er voor mijn gevoel ook gewoon niet. Toen ik afgewerkt was kwam de bedrijfsleider na me toe dat hij vanuit het bedrijf wel stappen moet gaan ondernemen, dat was echt de klap op de vuurpijl. Het werk zo allemaal niet meer de uren worden als een gek opgeschroefd en mijn lichaam en geest willen ook echt niet meer. 

Er werd geoordeeld dat ik het leek of ik er geen zin meer in had en overal tegen opzag, gek he hoe zou dat nu komen? 

Thuis had ik de re-intergratie coach gebeld en uitgelegt wat er aan de hand was. Ik heb de knoop doorgehakt en de beslissing genomen om te stoppen met werken. Dit heeft zei terug gekoppeld naar HRM en as vrijdag wordt het definitief geregeld dat ik niet meer ga werken met de bedrijfsarts,hrm en de coach. Het zijn pijnlijke beslissingen die je in dit proces moet nemen maar uiteindelijk op langer termijn beter zijn. 

Tim

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Dis:

@Deligaf1 neem niet zelf ontslag! Weet je nog mijn PB aan jou maanden geleden? Wat nu belangrijk is is je genezing. De rest komt later wel. Blijf aangeven dat je wilt maar dat je niet de kracht hebt. Uiteindelijk neemt het UWV het over en die beslissen. Sterkte!

Het wordt zo ook geregelt vrijdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...