Spring naar bijdragen

14-10-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Een veganistische en biologisch dieet is mogelijk ook niets mis mee. Afhankelijk van de stroming die je leest.

Ik weet niet of ik wel of geen zilvervliesrijst verdraag, maar ben gewoon het advies van mijn natuurarts eerst eens gaan volgen voor een Paleo dieet en daar hoort geen graan in. En rijs is ook een graan. De theorie dat gras niet in ons palet van voedsel voorkomt omdat we daar niet goed tegen kunnen vind ik behoorlijk aannemelijk. Ik voel me goed zonder die dingen, maar als ik soms een hapje neem van de rijst die mijn vriend dan wel eet, of in een restaurant wel eet van de rijst of aardappel of patat.... gaat het niet gelijk meer mis geloof ik. En dat is een goed teken dat mijn buik minder ziek reageert op al die dingen. Ik denk dat afhankelijk van de reactie ik heel af en toe nog wel eens iets zal eten wat niet in Paleo thuishoort, maar wel zo min mogelijk.  Mijn darmen zijn het begin van de ellende en het begin van de gezondheid, dus ik speel daar maar niet te veel mee. @karel12

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...