Cyclad58 Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 (bewerkt) Dag allemaal, Hoe is het vandaag? Om met de deur in huis te vallen: rotnacht gehad. Nauwelijks geslapen door last van maagzuur en misselijkheid. Donderdagnacht buikgriep gehad en daarna ging het wat beter, maar nu weer minder helaas. Verder wel een prima zaterdag gehad met een gezellige avond onder vrienden. Ik heb zelf alleen water gedronken en nauwelijks iets gegeten, maar desondanks ging het 's nachts niet fijn. Nu heeft dit alles niets met benzo-ontwenning te maken lijkt me, maar vervelend is het wel. Straks naar een verjaardag en de rest van de dag maar rustig aan doen. Overdag slapen kan ik toch niet, dat ga ik ook maar niet proberen. En missen we @Bolletje al? Ja hè? Ze komt snel terug , geloof me! 2 september 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Goedemorgen, Gisteren heb ik een dag gehad zonder waves onvoorstelbaar was dat. Vandaag gaan we met z’n 8 man aan de maas vissen heb er zin in. A.s week ga ik weer is Thai boksen dat is even geleden. Ik voel me nu wel genoeg gestabiliseerd om verder naar de 3 mg te taperen aankomende week. Ad, hopelijk voel jij je snel weer beter. succes en sterkte! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Ah wat ontzettend vervelend @Cyclad58! Beterschap! Hoop dat je je snel beter mag gaan voelen. Hier gaan de nachten langzaamaan weer slechter verdorie! Ik zat in een super goede vakantie flow, maar de laatste dagen word ik weer vaker wakker dan anders.... Piepzooi! Ik ga vanaf vandaag de komende weken bij mijn vriend slapen. Want morgen starten ze naast me met renoveren. De herrie was al niet te doen, maar nu wordt het helemaal erg .... Wegvluchten dus! Rust opzoeken. Oh en woensdagochtend ga ik een proefles paardrijden nemen. In Frankrijk een paar buitenritten gemaakt en dat was zo heerlijk! Dus wie weet een nieuwe hobby. Ik word ook erg zennnn als ik paarden aai. Ik voel jij energie . Klinkt zweverig, maar zo voelt het. Ze worden ook rustig van mij. Groot Paardenhoofd tegen me aan (met mijn hoofd tegen de bles) en dan onder die grote kaken kroelen. Ogen die dichtvallen ( van de paarden ;-) ) en ik voel ze ontspannen. Zo fijn! Vandaag ook een verjaardag. Heb er zin in. Het stel waar we naartoe gaan,zijn in onze vakantie getrouwd en daardoor konden we er niet bij zijn :-( Dus nu dubbel vieren Fijne dag kanjers!! En @bolletje ik mis je wel hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 11 minuten geleden zei Deligaf1: Goedemorgen, Gisteren heb ik een dag gehad zonder waves onvoorstelbaar was dat. Vandaag gaan we met z’n 8 man aan de maas vissen heb er zin in. A.s week ga ik weer is Thai boksen dat is even geleden. Ik voel me nu wel genoeg gestabiliseerd om verder naar de 3 mg te taperen aankomende week. Ad, hopelijk voel jij je snel weer beter. succes en sterkte! Wat ben je goed bezig joh!! Topper!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 @Cyclad58 lieve Ad vervelend zeg, denk ook gewoon dat het ff je darmen zijn die onrustig zijn, komt goed! fijn dat je toch wel een leuke dag hebt gehad gisteren. En tuurlijk missen we @bolletje ❤️ @Deligaf1 zo fijn voor je , vis ze straks @Kaida74 heb ook een rot nacht gehad zoals vele hiervoor , jammer dat je al uit de vakantie mood bent . Ga lekker rusten bij je vriend fijne zondag Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden