Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 27-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Eleo31:

@Kannietmeer Helemaal mee eens , zo super dat jij deze info met ons deelt!Ik heb er ook al veel over gelezen.   Het is zo,n ingewikkelde materie. Kunnen onze lichamen dit echt weer herstellen !!?!? Ik probeer zoveel mogelijk positieve verhalen te vinden op internet.Volg week heb ik een afspraak bij mijn HA om alles nog een door te spreken en om Erkenning te krijgen.Wil de Ashton Manusl voor haar uitprinten masr zie dat die 58 blz bevat .Is daar ook een verkorte versie van , wert iemand dat?  liefs Eleo 

Ik zou de ontwenningsschema’s niet uit printen alleen welke van jou van toepassing is. Scheelt weer een aantal kantjes.

Is het misschien een idee dat er een subforum wordt gemaakt over succes verhalen? Dat iedereen die van de benzo’s of andere verslavende middelen afzijndaar hun verhaal op kunnen delen? Het forum van benzobuddies heeft dit namelijk wel.

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Deligaf1:

Bedankt voor de uitleg. We kunnen wel het autonome zenuwstelsel beinvloeden met de Wim hof methode, of het helpt weet ik ook niet, het zou lichtelijk wel iets doen. Anti-psychotica staat er bekend om wel permanente schade aan het autonome zenuwstelsel te verrichten. Dit is de volgende stap om daarvan af te komen. 

 

Beste Deli,

Ik vind de Wim Hof methode super, mijn natuurarts heeft het zelf gedaan ook met Wim, maar ....... ik zou het nu absoluut niet aandurven. De diepbreathing die hij daarvoor gebruikt is juist adrenaline opwekkend, waardoor je in een hyperstaat komt. Ik zou dat niet trekken, en ik denk ook dat door het gebrek aan gabareceptoren dat dat nu niet behulpzaam is.

17 uur geleden zei Eleo31:

@Kannietmeer Helemaal mee eens , zo super dat jij deze info met ons deelt!Ik heb er ook al veel over gelezen.   Het is zo,n ingewikkelde materie. Kunnen onze lichamen dit echt weer herstellen !!?!? Ik probeer zoveel mogelijk positieve verhalen te vinden op internet.Volg week heb ik een afspraak bij mijn HA om alles nog een door te spreken en om Erkenning te krijgen.Wil de Ashton Manusl voor haar uitprinten masr zie dat die 58 blz bevat .Is daar ook een verkorte versie van , wert iemand dat?  liefs Eleo 

er is geen verkorte versie en de huisarts kan best 30 minuten uittrekken om nieuwe informatie te bestuderen naar mijn mening, De wetenschap staat ook niet stil dus het lijkt me normaal voor een arts om zich in te lezen en kennis te vergroten. Leg er bij uit dat niemand het begrijpt en dat het nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Deligaf1:

@Kannietmeer

Zelf heb ik dit ook een paar keer gedaan samen met koud douche, dat doe ik nog steeds af en toe. die ademhaling methode die geeft idd echt wel een voelbare kick heel je lichaam voel je opgeladen van de energie allemaal tintelingen enzo. Ons lichaam heeft het idd nu ook al zwaar genoeg. 

koud douchen is prima, omdat het ons witte vet helpt om te zetten in bruin vet, wat veel gezonder is voor je lichaam en helpt om je lichaam warm te houden. Maar ik merkte toen ik dat probeerde tijdens de gevoeliger tijd in ontwenning, ik de prikkel van de kou niet kon verdragen. Het was gewoon te heftig.

Die ademhaling zorgt echt voor een acute situatie in je lichaam en zorgt voor verhoogd energieverbruik in je lichaam. Ik kan je aanraden juist het tegenovergestelde te doen en voor oppervlakkige ondiepe ademhaling te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

Beste Deli,

Ik vind de Wim Hof methode super, mijn natuurarts heeft het zelf gedaan ook met Wim, maar ....... ik zou het nu absoluut niet aandurven. De diepbreathing die hij daarvoor gebruikt is juist adrenaline opwekkend, waardoor je in een hyperstaat komt. Ik zou dat niet trekken, en ik denk ook dat door het gebrek aan gabareceptoren dat dat nu niet behulpzaam is.

er is geen verkorte versie en de huisarts kan best 30 minuten uittrekken om nieuwe informatie te bestuderen naar mijn mening, De wetenschap staat ook niet stil dus het lijkt me normaal voor een arts om zich in te lezen en kennis te vergroten. Leg er bij uit dat niemand het begrijpt en dat het nodig is.

Heb de manual uitgeprint en neem m as dinsdag mee naar de HA .Dank voor je reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...