Lars Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Hij zal het ook voor zichzelf hebben gedaan maar wat maakt het uit ik heb er van genoten in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Heb m'n bericht al aangepast. Voor de 'zuurpruimen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Hoi, even berichtje van mij. Zit nog altijd niet goed in mijn vel. Vanwege vakantie van mensen moet ik bijna 3 weken wachten en daar kan ik nu even slecht tegen. Bor, wat hebben jullie wat te verduren gehad en nog altijd.Ik wens je sterkte Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 (bewerkt) jowan had dit ook gekund niet zwemmen denk ik maar wel iets doen voor een ander. Kilometers over strand lopen voor goed doel of zo. Sorry schiet me zo in eens binnen ben moe 20 augustus 2018 bewerkt door Lars Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 We missen hem nog steeds hè, Lars. jowan. Mooi is dat. Iemand blijft gewoon door wat ie achterliet. ik duik mijn luisterboek in. Slaap lekker Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden