Kohtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Bor, er moet op z'n tijd ook tijd voor een feestje zijn. En een feestje 'Culturele Hoofdstad' organiseer je nou eenmaal niet voor een paar tientjes. 't Is een enorme promotiestunt voor jullie hoofdstad. Veel van die uitgaven betalen zich ook weer terug door bezoekers. Ik vind dat de Leeuwarders trots mogen zijn op hun stad én op hun feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Ach Bor, wat denk je dan wel niet van die elf fonteinen??? Die hebben ook kapitalen gekost en het onderhoud gaat al die gemeentes ook een lief centje kosten. En ja... het kost een lieve cent.. en het brengt Leeuwarden nog veel meer centjes op dit keer. Afijn, ik ben geen Leeuwarder, ben niet eens een Fries... en nog heel even en ik woon ook niet meer in Friesland.. En tsja... dat hele culturele is ook nog eens enorm gesponsord ... dus het kostte Leeuwarden waarschijnlijk niet eens zoveel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden