Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goedemorgen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goedemorgen wat ben jij vroeg @Antoinnette Dagpact: Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goedemorgen Lars, ja erg vroeg, maar had geen zin meer om te liggen. Straks om 7 uur aanschuiven aan ontbijt Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goedemorgen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 6 minuten geleden zei Lars: Dagpact: Antoinnette Lars Nietmeer Goedemorgen mede vroege vogels, ik begin zowaar de vroege ochtenden te waarderen. Wel thee maken en nog even rustig in bed wakker worden en niet direct in de actie schieten, anders duurt de dag wel heel lang Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Oke ook eten nu er bij in @Antoinnette? @Gypsy trek je het een beetje maak je voor mij kop koffie @Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lars: Oke ook eten nu er bij in @Antoinnette? @Gypsy trek je het een beetje maak je voor mij kop koffie @Nietmeer Nog niet helemaal heel slecht geslapen Moet het nog even verwerken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Lars, eten zat er eerder ook wel bij in, maar moest daarvoor vaak naar andere locatie. Nu dus hier beneden, wel zo handig. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Oke lekker aanschuiven dan Antoinnette Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Sterkte Gypsy, heb met je te doen. Zo druk is het niet bij ontbijt hier hoor, jongeren hebben allemaal vakantie en slapen uit. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Koffie voor Lars is klaar, en Gypsy hou je taai! Gypsy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Hier is ontbijten verplicht. Alleen in weekend mag je uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Hier is niks verplicht, Sommige mensen zie je nooit. Alleen af en toe gesprek met begeleiding is verplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Waarom wonen die dan daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 3 minuten geleden zei Lars: Waarom wonen die dan daar? Ja, dat vraag ik me ook vaak af, meestal wonen ze hier ook niet zo lang hoor, die krijgen dan geen indicatie meer van de gemeente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lente: Goedemorgen, vroege vogels. Ik meld me vast, maar beken eerlijk dat ik nog lekker even lig. Rustig wakker worden. Hondje slaapt nog heerlijk in haar mandje naast mijn bed. Gaat het een beetje, @Gypsy? Nee niet echt eerlijk gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Jullie steun is al heel fijn voor de rest uitjanken en doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Maak me erg druk om de vakantie heb er hoofdpijn van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 4 minuten geleden zei Lars: Maak me erg druk om de vakantie heb er hoofdpijn van Waarom maak je je druk dan? Bang voor een terugval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Nee dat niet zo zeer. Meer om hoe alles zal gaan en heb nog nooit gevlogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Aha ja eerste keer vliegen is altijd spannend Het komt vast allemaal wel goed Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Logisch Lars dat het allemaal wat spannend is voor jou. Veel dingen buiten de comfort zone, maar het wordt vast heel leuk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Maandag 27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Mijn dag begint fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden