Gast Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nietmeer: Francoise dat is misschien net jou probleem.. je vind jezelf te goed. Te goed voor anderen. Oordeel maar fijn en voel je beter over jezelf 21 juli 2018 bewerkt door Gast Liet me even gaan , snap werkelijk niet waar ik dit aan verdiend heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 4 uur geleden zei Lars: Ik klaag niet snel over de warmte maar nu wel als het even mag Hoe warm is t daar? Hier volgende week 32gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Er is een rookdraadje..miss dat mensen daar ff kunnen keuvelen over hoe lekker een sigaret kan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik ga ook een keertje proberen slapen. Mijn kamer hoort niet zo warm te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 9 uur geleden zei Francoise: Oeps een rechtse hoek . Wat een agressie niet meer, sorry hoor. Nee maar je kan wel iets aan doen wat past , in plaats van bijna in je nakie over straat te hobbelen Ik wil ook even mijn excuses naar jou maken Francoise, ik was wel heel direct en kort door de bocht. Ik had ook gewoon kunnen zeggen dat ik niet van oordelen hou. Ben meer van leven en laten leven. Maar met mijn opmerking heb ik zelf ook een hard oordeel gegeven dus ben net zo schuldig daaraan. Reden? Warmte, irritatie? Sorry dus! IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Fijn Francoise, daar ben ik blij mee. Ik vergaloppeer me zelf ook wel eens en zoals ik al zei, ik oordeel ook. Het viel bij mij gewoon verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden