Spring naar bijdragen

CBD olie


Hendrik2

Aanbevolen berichten

Hendrik, ik heb in het afgelopen jaar mijn paroxetine (=seroxat)  afgebouwd. Heb het niet als zo heftig ervaren, maar weet wel dat klachten juist extra kunnen terugkomen bij afbouw. Bij mij was dat angst. Dat gebeurde, maar nam ook weer af toen ik er doorheen was. Heb wel heeeel, heeel langzaam afgebouwd. Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Hendrik ik had een reactie geplaatst op mijn eigen draadje voor jou maar ik zet hem ook even op je eigen draadje:

 

Hè Hendrik wat vervelend nou.. misschien even geen telefoon gesprekken en moeilijke dingen willen. Een ventilator, even douchen en afleiding zoeken. Niet teveel willen en jezelf onder druk zetten. Morgen hopelijk weer een betere dag? Veel sterkte! Je kunt ook op de dagdraad schrijven, die zit bij ditjes en datjes en dan elke dag een nieuwe dagdraad. Daar komen meer mensen en kun je ook wat afleiding vinden en schrijven als je dat wilt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pytje, zie nu pas je berichtje.Ik heb momenten dat ik denk;neem ze maar weer,maar ben het zo enorm beu.de klachten die ik er door kreeg;enorm gegroeid,maar ook te hoog cholesterol,hoge bloedsuikers,last van de lever,verminderd libido,al is dat op dit moment wel het laatste waar ik aan denk.Relatie is sowiso niet mogelijk op dit moment..Daarnaast was het effect veel en veel minder geworden,.kortom;kappen ermee.de olie helpt bij mij wel.desalniettemin zijn er ook pijnklachten bijgekomen.Ik ben nog maar 4 weken bezig.dat is nog kort,hoop dat ik dan over een paar maanden kan zeggen dat ik er af ben/of het ergste gehad heb..gr Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-7-2018 om 16:00 zei Hendrik2:

Hallo lotgenoten.Ben net gestart op deze site.Ben man, 54 jaar, en wil van de seroxat af.Nu heb ik cbd olie,sinds kort,en het voelt iets beter .Zijn er mensen die ook cbd genomen hebben bij het afkicken en met wat voor gevolgen.gr Hendrik

@Hendrik2 Seroxat (Paroxetine) is een AD, heb het vroeger ook geslikt maar reageer er slecht op. Wij op het benzodiazepine forum gebruiken de microtapering methode om z’n minimale ontwenning te voelen zodat het nog leefbaar voor ons is. Dit houd in dat je elke dag een beetje van je je seroxat afschaaft of vijlt. Zodat je lichaam langzaam kan wennen aan de verminderingen zodat de ontwenning zo nihil mogelijk blijft. Wellicht is dit een optie voor jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Deligaf1

Ik weet het, ik wil te snel..heb ook al meerdere pogingen gedaan,tis echt rotspul om vanaf te komen.Ken veel mensen die het gebruiken;meestal vrouwen..daarom heb ik ook de cbd olie, het verlicht ,alle beetjes helpen,toch.Het is net als diazepam;iklas ooit ergens dat je sneller van de drugs (en dan bedoel ik cocaine,heroine) afbent dan van de pammen.dat geloof ik best.Ik ben inmiddels van de alcohol en het roken af..maar voor mij is de seroxat een ander verhaal,pffff,momenten van hevige twijfel hoor of ik hier nu wel goed aan doe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16/07/2018 om 14:17 zei Pytje:

Hendrik, ik heb in het afgelopen jaar mijn paroxetine (=seroxat)  afgebouwd. Heb het niet als zo heftig ervaren, maar weet wel dat klachten juist extra kunnen terugkomen bij afbouw. Bij mij was dat angst. Dat gebeurde, maar nam ook weer af toen ik er doorheen was. Heb wel heeeel, heeel langzaam afgebouwd. Succes!!

Pytje,ik wil altijd alles te snel..en dat wreekt zich,heb vandaag toch maar weer een stukje genomen en daar blijf ik eerst op,nog geen 10mg,zat op 30,kreeg een enorme hyperventilatie aanval en dacht;hoe ik nu bezig ben..dit gaat te ver,dus klein stukje erbij weer,zat hier te huilen,deze ouwe man zat te huilen als een klein kind..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...