Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 15-7--2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Deligaf een beetje kunnen pitten? Hopelijk voel je je vandaag wat beter en heb je geen nare gedachten.

Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?

Ik wil vandaag het gootje van de schuur beter laten functioneren. Wil het regenwater opvangen voor m'n vijver anders denk ik dat ik een hoge waterrekening krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedmorgen!

@bolletje Slapen heb ik bijna nooit geen moeite mee gelukkig :)  Wel heb ik bij het slapen gaan meer last van ontwenning en bij opstaan ook, gedurende dag wordt dit minder.

Gisteren middag ben ik wezen skaten 25km met een vriend van mij dat deed me wel goed. 

S’avonds was ik bij een andere maat van me op bezoek hij heeft 2 kinderen (meiden) van 7 en 9 ze verveelde zich maar nooit als ik er ben :) eerst ging ik met hun scooter rijden daarna kwam ik op het idee om ze een priveles Thai boksen en Krav Maga te geven,thuis even de training spullen gepakt en we gingen aan de slag. Wauw dat voelde weer goed om dat weer op te pakken :) Ze zijn een heel stuk weerbaarder geworden tegen allerei aanvallen oa Hair,Hand,T-shirt Graps en tegen verwurging en ze hebben nog een paar stoot en trap technieken geleerd. En de ouders waren ook blij ze sliepen als een roos toen ze in bed lagen

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...