Spring naar bijdragen

14-7-2018


Aanbevolen berichten

Kiekeboe hier ben ik hoor, Jesh en Deligaf.:lips:

Heb 's ochtends wat moeite weer om op gang te komen. Toch weer wat somber. Vervelend is dat. Maar ja het is dan ook pas 9 mnd. geleden dat ik gestopt ben met Lora. als ik het goed heb.

Vannacht ook niet zo denderend geslapen, veeeeeel te warm. Vanavond maar weer eens met de rijdende airco aan de gang.

Gisteren de Kefir ontvangen, ze zien er heel mooi wit uit, en dadelijk m'n eerste smoothie maken.

Hebben jullie een goeie nacht gehad?

Dis ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met je. Wat een lange weg hé bah. Verlies de hoop niet als je het even niet ziet zitten je bent zo goed bezig. Hoe is het met spruitje?

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei bolletje:

Kiekeboe hier ben ik hoor, Jesh en Deligaf.:lips:

Heb 's ochtends wat moeite weer om op gang te komen. Toch weer wat somber. Vervelend is dat. Maar ja het is dan ook pas 9 mnd. geleden dat ik gestopt ben met Lora. als ik het goed heb.

Vannacht ook niet zo denderend geslapen, veeeeeel te warm. Vanavond maar weer eens met de rijdende airco aan de gang.

Gisteren de Kefir ontvangen, ze zien er heel mooi wit uit, en dadelijk m'n eerste smoothie maken.

Hebben jullie een goeie nacht gehad?

Dis ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met je. Wat een lange weg hé bah. Verlies de hoop niet als je het even niet ziet zitten je bent zo goed bezig. Hoe is het met spruitje?

 

Ha @bolletje, vervelend dat je je weer wat somber voelt, maar je geeft zelf al aan dat je 9 maanden terug bent gestopt en ja, dan komen er soms wat mindere momenten. Ik weet het. 

Bij mij gaan de nachten vrij goed, ik slaap nu doorgaans tussen de 6 en de 8 uur per nacht. Ik word ook minder wakker dan voorheen. Hopelijk zet die lijn zich voort.

Afgelopen woensdag was het 11 juli, Benzo Awareness Day. Ik had een ontmoeting met 2 ex-benzogebruiksters. Dat was heel bijzonder. Zo veel herkenning, bizarre verhalen, klachten die eigenlijk ondenkbaar zijn als je het zelf niet hebt meegemaakt en een onmiskenbare verbinding. We vinden steun bij elkaar (1 van de dames is in mei na te snelle afbouw gestopt en heeft het heel moeilijk) en blijven in contact. Dat is fijn. 

Verder een prima week gehad zonder klachten. Ik besef dat ik hier heel blij mee moet zijn, al weet ik ook dat het zo weer even minder kan zijn. Daar komen we dan ook wel weer doorheen. 
Voor vandaag weer van de zon genieten, qualitytime met Foxy (partner is een dagje weg) en Tour en voetbal kijken.

Enjoy your day en aan iedereen die het zwaar heeft: alle sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal, ja de sombere gevoelens kunnen zo opkomen. Mijn gedachten gaan ook na 7 maanden nog wel eens met mijzelf aan de haal. Natuurlijk vind ik al veel meer rust dan voorheen, maar ik merk gewoon dat als er te veel mensen aandacht van mij willen ik wat trillerig raak. Stress is lastig te handelen nu. En dan denk ik wel eens: laat dit over zijn. Maar ik besef mij dat ik al zover ben! Ik ben al weer steeds meer mezelf. En toch...terwijl ik dit schrijf, komen er tranen. Dat is al even terug. Maar dan realiseer ik mij even wat ik eigenlijk door heb gemaakt en nog steeds een beetje doormaak. Maar uiteindelijk zijn we allemaal helemaal beter lieve mensen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Allemaal! 

Ondanks de AD die afgelopen dinsdag opgehoogd is hier ook wat sombere gedachtens. Ook een paar keer repenterende gedachtens van zelfmoord. Maar heb er totaal geen aanleiding tot. Komt denk ik door het verder afbouw van de dia daardoor begon het toen ook mee met repeterende gedachtens.

Voel me voor de rest de 0.7mg die ik deze week heb afgebouwd toch wel rustig. Een voordeel wat ik tot nu toe merk is dat ik een stuk minder gedissocieerd ben van mij verdriet door de AD. Ik kan er makkelijker bij, en de bal (het verdriet) die komt nu wel af en toe boven water gedobbert. Nu nog alleen toelaten er zit alleen nog een beetje angst omdat te doen.

fijn weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Deligaf1:

Dag Allemaal! 

Ondanks de AD die afgelopen dinsdag opgehoogd is hier ook wat sombere gedachtens. Ook een paar keer repenterende gedachtens van zelfmoord. Maar heb er totaal geen aanleiding tot. Komt denk ik door het verder afbouw van de dia daardoor begon het toen ook mee met repeterende gedachtens.

Voel me voor de rest de 0.7mg die ik deze week heb afgebouwd toch wel rustig. Een voordeel wat ik tot nu toe merk is dat ik een stuk minder gedissocieerd ben van mij verdriet door de AD. Ik kan er makkelijker bij, en de bal (het verdriet) die komt nu wel af en toe boven water gedobbert. Nu nog alleen toelaten er zit alleen nog een beetje angst omdat te doen.

fijn weekend!

Probeer je te blijven denken dat die gedachtes tijdelijk zijn. Dat je dat niet wil, dat je dat nooit hebt gewild en er weer bovenop komt. Herhaal in je hoofd al het mooie wat je hebt. Dat heeft mij geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jeshen:

Probeer je te blijven denken dat die gedachtes tijdelijk zijn. Dat je dat niet wil, dat je dat nooit hebt gewild en er weer bovenop komt. Herhaal in je hoofd al het mooie wat je hebt. Dat heeft mij geholpen.

@Jeshen bedankt voor je reactie! Ik corrigeer mijn gedachtens ook of ik maak ze belachelijk. Het is gewoon zo vervelend dat z’n gedachtens op komen spelen. Het komt ook door benzo ontwenning dus ik weet waar het vandaan komt. 

 

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...