Spring naar bijdragen

Onze Zonnige H. Kamer 2-7-18


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen @Deligaf1 Ik heb een redelijk goede nacht gehad. Was ook goed kapot na zo'n druk weekend. Gisteren ook een goed en behoorlijk emotioneel gesprek met mijn partner gehad. Dus ik viel doodmoe in slaap ;)

Zal het toelichten hoe het met mijn relatie zit. Is wel een mooie ''love story''

Ik ben 10 jaar geleden gescheiden van de vader van onze 3 dochters. (reden laat ik in het midden, is niet belangrijk) We hebben altijd goed contact gehouden en zijn als vrienden uit elkaar gegaan. We gingen eens per jaar als gezin naar een pretpark, aten bij elkaar als we de ''overdracht'' (kinderen van de ene naar de andere ouder gingen), Gaven elkaar ook ''gewoon'' een knuffel bij aankomst en weggaan. (zo gewoon is dat niet, weet ik uit mijn eigen jeugd (vechtscheiding, traumatische jeugd)) We hebben de kids altijd boven onszelf geplaatst. Nooit lelijk over elkaar gesproken (was ook geen reden voor). Ik heb in al die jaren ''gevoeld'' dat hij mij niet los kon laten. Ik heb wel een paar keer een vriendje gehad (en een hele foute, die me bijna mijn leven heeft gekost. Maar dat terzijde) Vorig jaar kwam hij er mee dat hij nog steeds gevoelens voor mij heeft (zie je wel, mijn intuïtie had gelijk!) alleen was ik er helemaal niet aan toe. Niet bezig met daten. Alleen maar kids, werken, werken werken, knie operatie gehad, revalideren, en weer door met hard werken. (Werken is mijn vlucht uit mijn hoofd) Ik heb me echt heel erg verzet tegen mijn gevoel, maar toen ik in januari in het ziekenhuis belande met de galblaasoperatie en alle complicaties eromheen was hij dag en nacht bij me. En steunde waar hij kon, zorgde goed voor onze meiden, deed boodschapjes voor me. En zo is heel langzaam mijn hart weer op een kiertje gaan staan en kwam bij mij het gevoel ook weer terug. En op 14-2 hebben we het officieel gemaakt en is het ''aan'' ;) 

Lijkt wel een boeket-reeks romannetje hahaha. Maar het gaat nu echt super tussen ons. De kinderen zijn erg blij dat we weer samen zijn. We vullen elkaar goed aan en ik heb gelukkig veel steun aan hem qua medicatiegebruik en afbouwen e.d. Hij gaat ook wel eens mee naar de huisarts of psych. Hij is erg betrokken. Echt een man met een gouden hart! 

Maar omdat we kinderen hebben, 13,17 en 19) Slapen we nog niet veel bij elkaar, want het voelt niet goed dat papa en mama in huis A slapen en kids in huis B. Daar is zéker de jongste nog te jong voor. Dus wat we nu gaan doen is dat ik elk weekend een nacht kom slapen om te wennen als de renovatie begint en we gaan zijn slaapkamer opknappen. Hij werkt veel aan huis, op zijn slaapkamer..... Niet zo'n fijne plek. Dus dat gaan we gezelliger maken :) We hebben hetzelfde soort bed, dus daar hoef ik niet aan te wennen :) 

Zo, dat was weer een heel verhaal ;) Straks naar de huisarts. Heb een gek plekje onder mijn voet. Geen zwemmerseczeem, maar wat dan wel....

Fijne dag zonaanbidders. Ik blijf binnen. Mij te heet. (balkon op het zuiden pffff) 

 

 

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Dis:

Zonnig is fijn, maar kan het ook koel zonnig? :D

@Kaida74 wat een verhaal! Geweldig, je moet meteen vier sterren krijgen. Het telt voor 2500 berichtjes. Wat zijn mijn letters groot? Komt door de warmte:blush:

Aaaaaahhhh dank je lieve @Dis *bloos* :blush:

tip: ctrl toets en het - min teken op je toetsenbord samen indrukken en je verkleint je letters. ;) (en met het + teken vergroot je het weer ;) )

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kaida74 Super dat het goed met jullie gaat!

Het zou zo een sprookjes roman kunnen zijn :) 

Een paar uur geleden kreeg ik telefoon van het GGZ. De psychiater is ziek helaas kan ik daar morgen niet naar toe, ik zou hup de volgende stap willen zetten duurdt me allemaal veelste lang. De AD mag van mij part nog wel van 10mg naar 20mg gaan en dan de benzo’s weer verder afbouwen. Op de manier van de psychiater. Nu doe ik ook gewoon nog 0,1mg per 3 dagen.

Ik verveelde me wat en ging maar werken 3 uurtjes. Eenmaal op het werk begon het ik begon eens heel licht in mijn lichaam te worden en super heet ik dacht K*t was ik maar thuis gebleven. Gelukkig werd het wel minder maar had het wel effe zwaar. 

Greetszz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw @Kaida74 ik kwam even een kijkje nemen, zat ademloos te lezen. 

@Deligaf1 wanneer is je volgende afspraak nu? Ik zou even wachten met dingen doen tot je hem/haar weer hebt gesproken.

Hoe gaat het @Dis?

Mijn nachten gaan best aardig. Er is dus hoop jongens! Vannacht ging het even minder. Morgen heb ik een congres. Lange dag dus. Hoop dat ik het trek. Vanmiddag na mijn fietstocht ging ik opeens erg trillen van binnen. Zal vast komen van de inspanning (ik was 7 min sneller dan anders) in combinatie met warmte. Maar ik schrok wel even. Komt het terug? Ben nu weer aardig rustig. Gelukkig.

Knuffel voor jullie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jeshen:

 @Deligaf1 wanneer is je volgende afspraak nu? Ik zou even wachten met dingen doen tot je hem/haar weer hebt gesproken. 

Knuffel voor jullie. 

Gesprek is verplaatst naar volgende week dinsdag, het was mogelijk als hij eerder aanwezig was telefonisch contact met hem te krijgen.

Ik sta 5 weken stil op een dosis van 8mg. Het lijden wordt alleen maar uitgesteld wat niet hoeft. Dat frustreed me ik slik nu 3 verschillende  medicijnen met een gele sticker dat is veelste veel af en toe heb ik wel z’n ‘zombie’ gevoel. Het doet me goed dat ook al is het maar een beetje wat ervanaf gaat dat er wat voorruit gang in het proces zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Deligaf1:

Gesprek is verplaatst naar volgende week dinsdag, het was mogelijk als hij eerder aanwezig was telefonisch contact met hem te krijgen.

Ik sta 5 weken stil op een dosis van 8mg. Het lijden wordt alleen maar uitgesteld wat niet hoeft. Dat frustreed me ik slik nu 3 verschillende  medicijnen met een gele sticker dat is veelste veel af en toe heb ik wel z’n ‘zombie’ gevoel. Het doet me goed dat ook al is het maar een beetje wat ervanaf gaat dat er wat voorruit gang in het proces zit. 

3 met een gele sticker? Ik heb er nog 2: Paroxetine  (een AD) en de laagste dosering Seroquel (12,5 mg). 
Heb jij ook Seroquel? Ik wil daarmee stoppen binnenkort, maar ook dat moet je afbouwen heb ik begrepen. 
Nu is mijn dosis zo extreem laag dat ik het hooguit 2 keer kan verminderen (tot een kwart tabletje), maar ik ga dat wel op die manier doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Cyclad58:

3 met een gele sticker? Ik heb er nog 2: Paroxetine  (een AD) en de laagste dosering Seroquel (12,5 mg). 
Heb jij ook Seroquel? Ik wil daarmee stoppen binnenkort, maar ook dat moet je afbouwen heb ik begrepen. 
Nu is mijn dosis zo extreem laag dat ik het hooguit 2 keer kan verminderen (tot een kwart tabletje), maar ik ga dat wel op die manier doen. 

7.7mg diazepam

10mg citalopram

100mg seroquel XR

25mg seroquel kortwerkend.

Psychiater wil de seroquel en diazepam er ook afhebben. Van seroquel xr daar wordt je goed ziek van als je daar mee stop, dat is mijn ervaring. Ik zelf wil de citalopram naar de 20mg voor de verdere afbouw van de dia daarna mag die weer terug naar de 10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Deligaf1:

7.7mg diazepam

10mg citalopram

100mg seroquel XR

25mg seroquel kortwerkend.

Psychiater wil de seroquel en diazepam er ook afhebben. Van seroquel xr daar wordt je goed ziek van als je daar mee stop, dat is mijn ervaring. Ik zelf wil de citalopram naar de 20mg voor de verdere afbouw van de dia daarna mag die weer terug naar de 10

Ja, het afbouwen van Seroquel wordt vaak onderschat. Zo gemakkelijk is dat nog niet als ik de berichten mag geloven. 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...