Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 29-6-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen sterke kanjers,:lips:

Hebben jullie geslapen? Ik heb een rijdende airco en had die in de sl. kamer op vriesstand gezet. Dacht "slapen zal ik",  maar het werd maar niet koud. Nou heeft dat rotding aan de achterkant een warmte uitlaat dus de warme lucht kwam weer net zo hart terug:blush::wacko:

Toch heb ik redelijk goed geslapen. Gisteren heel rustig gedaan, en mezelf een mooi cadeau gegeven, twee spijkerbroeken. Direct weer naar het werk mensen, ik voel me gelukkig weer wat beter. Zouden die sombere gevoelens dan toch komen doordat ik me constant dwing om van alles te doen en geen rust neem. Dat zou de ontdekking van de eeuw zijn zeg.

Lieverds tot later en smeer je goed in hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Weer mooi weertje vandaag! Ben wel goed beroerd van die AD om die op te bouwen, maar het is voor een goed doel :) hopelijk pakt mijn lichaam het snel op omdat ik het vroeger ook heb gebruikt als voordeel dat het nog in het cel geheugen zit. Als nog het is geen pretje, we zullen zien.

Fijne dag allemaal :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen! 

Weer mooi weertje vandaag! Ben wel goed beroerd van die AD om die op te bouwen, maar het is voor een goed doel :) hopelijk pakt mijn lichaam het snel op omdat ik het vroeger ook heb gebruikt als voordeel dat het nog in het cel geheugen zit. Als nog het is geen pretje, we zullen zien.

Fijne dag allemaal :-)

Welke AD heb je gekregen? Het opbouwen zal inderdaad wel even zwaar zijn, de klachten kunnen de eerste weken wat worden versterkt. Daar moet je even doorheen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen sterke kanjers,:lips:

Hebben jullie geslapen? Ik heb een rijdende airco en had die in de sl. kamer op vriesstand gezet. Dacht "slapen zal ik",  maar het werd maar niet koud. Nou heeft dat rotding aan de achterkant een warmte uitlaat dus de warme lucht kwam weer net zo hart terug:blush::wacko:

Toch heb ik redelijk goed geslapen. Gisteren heel rustig gedaan, en mezelf een mooi cadeau gegeven, twee spijkerbroeken. Direct weer naar het werk mensen, ik voel me gelukkig weer wat beter. Zouden die sombere gevoelens dan toch komen doordat ik me constant dwing om van alles te doen en geen rust neem. Dat zou de ontdekking van de eeuw zijn zeg.

Lieverds tot later en smeer je goed in hé?

Wat jij zegt over somberheid zou best eens kunnen, @bolletje

Ik ben overigens woensdag al een dag buiten geweest en het zonnetje heeft mijn kalende kruin behoorlijk rood gemaakt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...